rare icoontjes????

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dee
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dee

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2001
ik heb ineens hier en daar rare icoontjes die ik niet kan openen met de naam Zb Thumbnail.info
Wat moet ik ermee of kan dit weg??

Kan je daar even een screenshot van plaatsen? Dan kunnen we zien wat je precies bedoelt.

:edit:

Ik denk dat ik het al weet... dat is een bestandje waarin een index staat van de iconen in die map.
Als je die niet meer wil zien, zorg dan dat je verborgen bestanden niet worden weergegeven, waarschijnlijk zijn die icoontjes ook "doorzichtig"
Ik weet niet of je die wel kan verwijderen, maar als dat wel kan, staan ze er zo weer terug waarschijnlijk

Laatst bewerkt:
als ik zou weten hoe een screenshot te plaatsen!!!
Maar uhh ik kan me herinneren dat ik dat verandert had dus nu zijn mijn doorzichtige icoontjes weer verdwenen THANKS!!

Toppie!

Even een uitgebreide uitleg over een screenshot/plaatsen van een bijlage

Druk, als je de gewenste map hebt geopend, op de toets prt scr/sys rq (boven de insert toets) en open dan paint. Druk dan met ctrl ingedrukt op v en je plaatje staat in paint. Sla deze op als jpeg. Kies vervolgens voor het plaatsen van een nieuw bericht en klik onder het typevenster op "beheer bijlagen".
Klik op "bladeren" achter de regel "upload een bestand vanaf je computer" en zoek je jpeg op. Klik dan daarnaast op "uploaden" en sluit het venster.
Plaats je bericht en klik rechts op de link van de bijlage die je geplaatst hebt.
Kies dan voor snelkoppeling kopieren en ga dan terug naar het bericht en klik op "aanpassen".
Klik op het icoontje om een image te plaatsen (het gele "envelopje met de postzegel") en plak die link in het venster dat dan verschijnt en sla het bericht vervolgens op.
Voila, je hebt een screenshot geplaatst :)
Let er op dat het plaatje niet groter is dan 100kB, want dat is de maximale grootte voor een bijlage op dit forum.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan