Rare kabels

Status
Niet open voor verdere reacties.

lolliepop

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2010
Hallo mensen,

Sinds 2 weken heb ik een headset gekocht (fatal1ty creative)
Leuk dingetje, dus ik plug mijn groene/rode kabel in m'n pctje en gaan maar.

Dus als ik ermee stop, leg ik mn koptelefoontje neer, en de volgende dag zie ik dat ze heel raar opgerold/gewikkeld liggen.
Netjes uit elkaar gehaald, kabeljes soort 'gedraaid' zodat ze niet meer zo gaan zitten (gewoon soort van kabeltjes rollen zodat ze 'recht' zijn).

En de volgende dag liggen ze weer zo.
Zie de afbeelding voor verduidelijking (het gaat dus om die kabeltjes om dat zwarte ding heen, waar on/off enz op staat)

20120902_005812.jpg Afbeelding

Heeft iemand hier 'n oplossing voor? ik kan de kabels nite met een tie-rippie vast doen, want ik heb de lengte van de kabel echt nodig.
Ze rekken trouwens ook niet meer heel-goed mee, dus als ik met m'n hoofd naar achteren ga, verschuift alles op m'n bureau behalve het stukje 'opgerolde' kabel.

Laatst bewerkt door een moderator:
koppel de headset af.
laat de headset voorzichtig vrij hangen door hem enkel aan de stekker vast te houden, dan zou de draad in zijn orginele vorm terugkomen.
waarschijnlijk opgerold gezeten in de verpakking.

De kabel van de headset zit vast, die gaat de headset 'in' (dus als ik het losmaak is ie zo goed als kapot)
Het enige wat los kan zijn de audio in/out kabeltjes (groene/rode)

Oh sorry! Dan had ik het verkeerd begrepen.
Ik ga het direct even uit proberen, maar ik denk dat het daarna weer teruggaat in zoals het eerst zat.

Toen ik het uitpakte was het trouwens keurig netjes opgerold met een tie-rip achtig iets, en was de kabel keurig netjes lang en niet-raar

laat hem desnoods een nachtje hangen , voorzichtig, geen kabelbreuk veroorzaken!

Het werkt! Hartelijk dank.
Wel raar is, dat de kabel nu een beetje hobbelig is (recht, maar dan steeds een stukje omhoog, omlaag, alsof je het steeds buigt en terugzet)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan