Rare Kleur DS Lite scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

9400ZitErin

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2011
M'n touchscreen was eens gebroken, en toen heb ik er dus een nieuwe in gedaan. Maar toen was spontaan mijn kleur van het onderste scherm veranderd in een soort grijs tintje. Hier zijn de normale en "foute" kleur:

normaal: DSC02715.jpg

Fout: DSC02716.jpg

alles word er wat onleesbaar en lelijk door. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Oja, dat de plaatjes wazig zijn komt door m'n mobiel.

Laatst bewerkt:
Aan je scherm zit een datakabeltje die je in een connectortje schuift, daarna druk je het connectortje dicht. Komt je dat bekent voor? Waarschijnlijk zit die kabel niet goed in het connectortje.

Stat voor stap guide, de beste die er te vinden is met een zeer goede uitleg. Die heb ik ook gebruikt...
http://www.youtube.com/watch?v=5a1AIWYXPmg&feature=related

Laatst bewerkt:
Een paar keer op de ds van mijn broertje slaan had geholpen. :P Proberen op eigen risico.

@snijworst

komt me heel bekend voor ja, ik zal er is goed van dichtbij naar kijken dan. khou je op de hoogte!

moet eerst een mini schroevendraaier vinden...:confused:

Even een vergelijkbaar afbeeldinkje.
Op het moederbord zitten connectoren waar de flat-cable in gaat. Aan die connector zit een zwart "balkje" dat je eerst omhoog wipt. Flat-cable erin en "balkje naar beneden klappen.

P3-p4-clip-on-DS-Lite-Motherboard-600.jpg

ja dat klopt, ik heb het allemaal al eens eerder moeten vervangen, slechte kwaliteit....

ik heb hem dus opengemaakt en hem er is stevig in geduwd, iets te stevig dus ik heb nu alleen een wit scherm. maar niet met een grijs waas!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan