rare kleuren...bij het spelen van een spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

wonkobonko

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2005
Hallo,

Ik heb sind juli een nieuwe vga..een radeon 9800 pro........ik heb er de laatste tijd veel problemen mee...hij stond vast en er kwam steeds een scherm als ik speelde met: VPU recover heeft de grafische versneller opnieuw ingesteld. Nadat ik een nieuwe cooler aangeschaft had...stond hij opeens veel vaker vast........dus ik ging zoeken op sites..en ik kwam hier een programma tegen waarmee ik de oude drivers van mn oude kaart af kon gooien.......dus ik gooide ze eraf........en later naar www.ati.com voor de nieuwste cathalyst driver.......!

Ik heb hem nu geinstaleerd...en het lijkt erop dat hij het veel beter doet..maar nu ga ik een spel spelen (battlefield 2):....eerst loopt hij goed..daarna stap ik in een voertuig en opeens worden stukken van de grond wit...en beginnen sommige dingen van het spel dubbel te zien........nu wil ik graag weten hoe ik dit kan weg krijgen.....Weet iemand dat misschien?

Misha aka wonkobonko

Je zou de Omega drivers eens kunnen proberen. Schijnen beter te zijn dan de standaard Catalyst drivers.

Durf niet met zekerheid te zeggen dat hiermee je problemen zijn opgelost, maar je kunt het proberen.

nou ik heb het geprobeerd...maar ik heb het nog steeds...........ik heb een computer test gedaan met 3dmark05...........en kwam daar met een uitslag die bijzonder slecht was/is..... ik had een test uitslag van 1800 punten............maar toen ik het ging vergelijken met andere mensen was ik daar vaak 1000 punten onder...........ik kan wel gewoon een film kijken zonder problemen te hebben..............maar als ik battlefield 2 speel, krijg ik dit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan