Rare lag ingame

• Onderwerp starter Onderwerp starter RflXx
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
oke:P

heb je al naar je tempraturen gekeken van je videokaart(weet niet of dat kan met ati radeon 9250) maar kijk ff met speedfan (klikken maar)

suc6!

Zit je fan van je videokaart niet vast door stof? Zodat hij overhit word een gaat laggen?

toen ik vrijdag mijn pc aan deed kraakte hij ontzettend,...........ligt dit aan mijn nieuwe video-kaart die ik nog maar een week heb (Radeon 9250)

Ik denk dat je toch je kast even open moet schroeven en eens kijken of er niets raars aan de hand is ofzo, misschien zit er een kabel tegen een ventilator aan waardoor die niet meer draait, dit kan ervoor zorgen dat iets erg heet wordt en kan de screenlag verklaren.
Probeer hem open te maken zoder te kantelen of veel te bewegen, als er dan iets verkeerd zit dan weet je het probleem, ga je hem bijvoorbeeld eerst op zijn kant leggen dan gaat misschien die "losse kabel'' weg bij het ventilatoortje en weet je nog niks.

heb gedaan, heb 3 van die ventilator dingetjes, draaien allebei gewoon,, speedfan dat programma heb ik maar ik snap er nix van..:confused:

Probeer je temperatuur eens te meten met Everest. (te vinden onder Sensors) En heb je de grafische kaart ook gecontroleerd? Zit daar ook en fan op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan