Rare lijntjes rond bureaubladsnelkoppelingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Intenso74

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2009
Hallo Helpmij.nl

Ik heb een raar probleempje.

Sinds ik een keer Crysis heb gespeeld (Wat ik al veel vaker heb gedaan, en toen gebeurde er niets) staat er opeens rond sommige snelkoppelingen een vreemd grijs lijntje.

Ik heb ergens gelezen dat het met het verwijderen van de snelkoppelingstekentjes rechts onderin de snelkoppelingen op je bureaublad te maken heeft.

Op deze website: (http://www.techsupportforum.com/mic...ics-problem-box-around-desktop-shortcuts.html)

Dat heb ik al heel lang geleden met TuneUp Utilities 2009 gedaan en nog nooit problemen mee gehad tot nu dus.

Ik heb de functie uitgezet (Nog steeds lijntjes) en het programma op nieuw geïnstalleerd (Hetzelfde resultaat).

Wat moet ik doen?

Alvast bedankt,

Niels Versluis

Edit:
Ik kan trouwens geen systeemherstel uitvoeren. Ik heb laatst mijn systeemherstelpunten allemaal verwijderd om zo ongeveer 20gb aan ruimte te besparen.

Bijlagen

• Lijntjes.jpg
    Lijntjes.jpg
    47,1 KB · Weergaven: 32
Kan het niet zijn dat je die snelkoppelingen hebt gekopieërd van je pc mappen en hebt geplakt in het bureablad?
Zoja dan krijg je meestal zo'n randje bij diegenen geen idee waarom ik denk dat de functie er dan niet inzit om datgene netjes af te werken (in die snelkoppeling)
Maar wat dan wel weer raar is is dat je het krijgt na het spelen van een spel.
Ikzelf speel ook Crysis moet zeggen mooie game maar veel fouten erin.
Maar dit nog niet meegemaakt:D
Ik zou me er opzich niet al te druk om maken het kan geen kwaat met je pc ook al licht het niet aan het kopieëren en plakken van een snelkoppeling.
Ik zie ze soms ook maar dan gaan ze ook wel weer weg na een tijdje de pc zit maar raar in mekkaar:p

PS: welkom op dit forum:)

Wat me ook opvalt is dat het niet bij je prullebak is omdat die er al normaal in staat (automatish) in je bureablad geld hetzelfde voor Fallout 3 heb je zo gedaan via je installatie met fallout3 dat er zoiets staat als shortcut on destkop.

Dat is mij ook al opgevallen.

Ik heb pas een nieuwe antivirus geïnstalleerd, en daar staat inderdaad geen lijntje om.

Wat ik ook raar vind, is dat als ik de snelkoppelingenn naar een andere map kopieer, de randjes verdwijnen, tot ik de snelkoppeling weer op het bureaublad plaats.

Ja, oké.

Ik ben alleen een beetje (erg) precies, en ik irriteer me er dus aan xD

Nouja in ieder geval bedankt voor je hulp.

Omdat je hier nieuw bent zal ik het even uitleggen: als je vraag is opgelost kun je op de: vraag is opgelost link rechtsonderin klikken.:thumb:

Daar wacht ik nog even mee, misschien dat er iemand langskomt die een antwoord heeft.

Als ik bineen een week niets heb, zet ik 'm wel op beantwoord.

Nou dat hoeft niet persee als je met je vraag blijft zitten is dat ook niet fijn ik zou gewoon wachten tot er iemand met een antwoord komt maar misschien werkt het wel als je crysis eraf gooit en er weer opzet (wel safegames bewaren) (als je wilt) als het tijdens het saven is gebeurt dan zou ik het toch wel doen.
PS: heb Crysis al vaak zat uitgespeeld zo moeilijk is hij dus niet in ieder geval heb je niet zo veel missies.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan