rare mappen op ext. hd. western digital. (printscreen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

srtetsuya

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2009
Hallo toppers,

ik heb sinds kort 3 mappen op mijn externe schijf die er niet op horen en ik graag weer wil verwijderen.. wat niet lukt..

de namen van de mappen bestaan uit willekeurige cijfers en letters.. en wanneer ik de mappen wil verwijderen ben ik niet bevoegd, als ik me via beveiliging bevoegd maak lukt het nog niet.. ?? iemand tips hiervoor?

jullie hulp wordt erg gewaardeerd!

Naamloos12.jpg

Schijf koppelen aan een andere pc/laptop en dan de mappen verwijderen.

ik heb hetzelfde probleem en dit is ook een WD is dit mss alleen bij windows ?? maar het zijn wel verschillende nummers als die van jou en er staat wel geen slotje bij
heb jij windows ??
MVG

Laatst bewerkt:
ik heb ook windows ja.. als ik de map in wil komt daarna het slotje ..

opgelost.. aan een pc met windows xp gekoppeld en toen wilde het wel.. vista en 7 niet..

Volgende keer kun je het misschien ook proberen als je in veilige modes bent opgestart.

ik ga het dadelijk eens proberen op XP maar als je ze verwijderd heeft dit dan ook gevolgen ?? en mag je de mappen ook verwijderen op een vaste harde schijf
mvg

Op je externe schijf kun je ze gerust verwijderen, op je systeemschijf kun je de naam van zo'n map aanpassen naar bijv. d5ghu8ksrc3gdOLD, dus OLD erachter, als je dan na een weekje gebruik van je computer geen problemen ondervindt kun je die verwijderen.
Je kan ook CCleaner eens proberen, die schoont je computer op en verwijderd alle overbodige bestanden, dus die misschien ook :thumb:

dat probleem heb ik ook gehad! heb toen unlocker gedownload en ze toen verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan