rare melding na de-installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

annemarie747

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2010
Berichten
141
ik heb via revo installer windows office gedeinstalleerd. ik heb word niet aangekruist de andere dingen wel. (staat nog in mijn prullebak).
Nu wil ik via verkenner c schijf openen en meteen krijg ik deze rare melding.

wat nu????
ik heb een de installatie gedaan omdat ik ruimte nodig heb en geen idee heb wat ik kan verwijderen.
powerpoint, excel, outlook, gebruik ik niet . vakje word heb ik niet aangevinkt voor de installeren.

maar nu krijg ik dus deze rare meldingen, wat nu?

bedankt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je hebt Office toch gedeïnstalleerd? Dus ook Word.
Je had in eerste instantie beter Office volledig kunnen verwijderen via het configuratiescherm en dan Word opnieuw installeren.
Kijk of je met deze fix nog wat kunt doen.
Succes.
 
Laatst bewerkt:
nee, hij opende office 2003 en toen moest ik vakjes aanvinken wat gedinstaleerd moest worden. word heb ik juist niet gedaan dus ga erva uit dat dat er nog is.
deed dit om meer ruimte te krijgen blijkbaar is mijn microsoft office deel erg groot en ik gebruik er niet veel van.
maar nu dus deze rare melding.

1 ding in de prullenbak is 35.000 en nog iets kb, is dat veel???
alles heeft als grootte kb!
 
hoi, iemand raadde aan het via revo uninstaller (hoop dat ik het goed schrijf) te doen.
geen idee hoe ik word dan weer moet installeren.

ik begreep dat ik ruimte kwijt was aan microsoft office, en power point, access, excell, publisher doe ik niks mee. outlook gebruik ik ook niet.

ik wil graag ruikmte op mijn laptop en geen idee wat ik kan verwijderen.
alles staat nu nog in mijn prullebak dus ik kan het wel weer terugzetten hoop ik maar dan nog hoe krijg ik het dan goed weg???
 
hoi,


je kan de volledige suite terug installen en dan via configscherm opnieuw uninstallen.
Ook ff ccleaner laten lopen(register)

na elke actie(install/uninstall/clean) pc terug opstarten lijkt mij het veiligst,
anders kan volledig in de soep draaien.



Succes
 
Om even terug te komen op RevoUninstaller,als je dat programma niet goed gebruikt of niet weet wat je precies doet of welke optie je moet gebruiken kun je meer schade aanrichten dan je lief is. Wie het je heeft aangeraden maakt verder niet uit maar ik zou het de doorsnee-gebruiker zeker niet aanraden.
 
bedankt allen.

alleen teruginstalleren?? dan kan ik bij de prullenbak tock aanklikken alles weer plaatsen op de oorspronkelijke plek.

waarom de installeren via configuratiescherm? en als ik nou niet alles van microsoft office wil de installeren wat dan? word wil ik houden en ik wil gewoon dat mij laptop verder goed werkt. en geen rare meldingen krijgen als ik bv verkenner open.
ik zou niet weten hoe ik aleen word opnieuw kan installeren, hoe doe je dat en moet je dan ervoor betalen??
 
mik, het programma was wel handig om te kijken wat zoveel ruimte inneemt op mijn c schijf. die is aardig vol en ik wou weten waarmee en wat er evnetueel af zou kunnen.
geen idee hoe ik het moest verwijderen? maakt dat verschil via dat revo programma of via conf. scherm??

maar nu staat alles nog in de prullenbak en het meeste is best groot KB???? dus ik hoopte zo ruimte te winnen.
Wat nu te doen??? alles weer op de oude plek terugplaatsen? kan dat en hoe??
 
Begrijp ik het goed dat je geen cd van Office hebt?
Programma om te kijken wie-wat-waar ruimte inneemt op je schijf is dit programma.
 
Laatst bewerkt:
geen idee, kan best.

ooit is van alles geinstaleerd, niet door mij, met cd roms die volgens mij erbij zaten toen ik de laptop kocht.
Daarna nooit meer na gekeken of iets mee gedaan.

Alleen nu raakt mijn laptop vol, ik wil van dingen die ik niet nodig heb af, maar weet niet wat. krijg op dit forum veel verschillende antwoorden.
cc cleaner al gedaan en 2 virusscanners.
Nu weer probleem dat norton virus opeens uiblijft (symantech antivirus) dat gele schildje blijft opeens een rood kruisje houden en nu weer dit nadat ik van office enkele dingen wou verwijderen?
 
misschien rare vraag maar waarom ben ik opeens senior member, zolang kom ik hier nog niet en zoveel weet ik ook niet. :)
 
pff, dat is veel. en nog heb ik niet al mijn pc problemen opgelost.
Enkele dingen wel al, maar nu weer dit. En het hoofdprobleem, slome laptop en zo vol met ?????????? hoe ik dat oplos.

Er komen hier goede antwoorden maar ook veel verschillende en voor iemand die geen computer expert is en niet weet wat elk programma doet is dit best lastig.

is die link die jij stuurde hetzelfde als revo installer, om te kijken hoe vol mij laptop is en wat (te) veel ruimte inneemt??
 
Nee hoor,dat progje heet WinDirStat (Windows Directory Status)
 
In je bijlage (die afbeelding), staat: Verify that you have access to this location. (Zoek eerst uit of je toegang hebt tot deze locatie)

Doe dit eerst:
  1. [Windowstoets+r]
  2. CMD
  3. [Ctrl+Shift+Enter]
  4. msiexec /unregister
  5. msiexec /regserver
  6. exit

Open hierna Verkenner en kijk of de melding er nog is!
Succes.:d
 
Laatst bewerkt:
bedankt dorado! kan deze melding te maken hebben met wat ik verwijderd heb. ik heb juist word niet aangevinkt en de rest de instal gedaan.

je moet me even een beetje helpen.
Als ik windows + r doe dan typ ik in cmd.
Dan kom ik in een zwart veldje maar wat moet ik achter, c: documents en settings intypen??
Als ik dan ctrl + shift + enter doe gebeurd er niks, en wanneer moet ik de andere (4 en 5) intypen en waar?
 
je moet me even een beetje helpen.
Als ik windows + r doe dan typ ik in cmd.
Dan kom ik in een zwart veldje maar wat moet ik achter, c: documents en settings intypen??
Doe dit opnieuw (incl [Ctrl+Shift+Enter] en voer dan de regels in nr 4. en 5. van mijn vorige posting in..
:d
 
Nog niet opgelost.

C schijf is nog steeds erg vol en pop up melding blijft nog verschijnen.
Het enige wat ik heb gedaan is alles wat verwijderd was via revo uninstaller weer uit de prullebak teruggeplaatst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan