geertje89
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 okt 2006
Hallo!
De laatste tijd krijg ik de volgende menlding als ik een bepaalde website wil openen:
Ik open de website via een link in een e-mailbericht. Tot twee weken geleden ging dat probleemloos, sindsdien krijg ik dus deze melding. Het rare is, dat ik dit probleem alleen heb op één pc: als ik het ergens anders probeer gaat het wel. Ik vermoed nu dus (na wat logisch denkwerk
) dat het aan de pc ligt.
Als iemand dit herkent en/of een oplossing weet, zou ik dat graag willen horen!
Alvast bedankt!
PS: als dit bericht niet in dit forum thuishoort, spijt me dat, maar ik wist ook niet waar ik hem anders zou moeten posten
De laatste tijd krijg ik de volgende menlding als ik een bepaalde website wil openen:
[an error occurred while processing this directive] The requested URL was not found on this server. The link on the referring page seems to be wrong or outdated. Please inform the author of that page about the error. [an error occurred while processing this directive]
Ik open de website via een link in een e-mailbericht. Tot twee weken geleden ging dat probleemloos, sindsdien krijg ik dus deze melding. Het rare is, dat ik dit probleem alleen heb op één pc: als ik het ergens anders probeer gaat het wel. Ik vermoed nu dus (na wat logisch denkwerk

Als iemand dit herkent en/of een oplossing weet, zou ik dat graag willen horen!
Alvast bedankt!
PS: als dit bericht niet in dit forum thuishoort, spijt me dat, maar ik wist ook niet waar ik hem anders zou moeten posten