Rare meldingen na opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Hallo,

Ik heb mijn harde schijf vervangen en windows 7 opnieuw geinstalleerd. Als ik opstart krijg ik de vraag of ik dit bestand wil uitvoeren:
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe

En daarna ook deze:
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynAsusAcpi.exe

Ik klik bij allebei op annuleren (eerste keer deed ik uitvoeren bij allebei en toen kwam er nog zo'n soort melding).

Wat is dit?

Ook krijg ik een foutmelding bij het installeren van updates: Code 800706F7. De probleemoplosser zegt dat er een aantal dingen zijn opgelost (o.a. service registration is missing or corrupt)
Maar daarna lukt het nog steeds niet!

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

p.s. er zijn al heel wat updates wel gelukt na de installatie.

Laatst bewerkt:
Synaptics is van je touchpad, dus die kan je gewoon laten uitvoeren. Als je van die melding af wil, dan moet je een vinkje in het vakje zetten bij de regel met iets in de trend van: deze melding niet meer weergeven.

Oké, dat heeft geholpen, bedankt. Maar updaten lukt nog steeds niet.

2 dingen:
a. Installeer meteen SP1 als je dat nog niet had gedaan. link
Kies bij het downloaden windows6.1-KB976932-X64.exe voor windows 7 64-bit en windows6.1-KB976932-X86.exe voor Windows 7 32-bit (scrollbar naar beneden trekken om deze bestanden te zien, zodat je ze kunt aanvinken).
b. Had je SP1 al wel geïnstalleerd, probeer alvast CheckSur, ook al wordt jouw foutmelding daar niet (direct) bij genoemd.

We horen wel wat de resultaten waren.

Tijs.

Hallo allemaal. Na een telefoongesprek van bijna een uur met Microsoft over de updates zijn alle problemen opgelost! De medewerker heeft mijn computer op afstand over genomen en ik wilde eerst meeschrijven om het hier te melden maar dat was niet te doen! Ten eerste heeft hij de update KB3004394 verwijderd en daarna nog van alles gedaan met cmd, mappen verwijderd uit de map Windows en weet ik veel wat. Helaas kan ik dit niet allemaal vermelden hier. Bedankt voor alle support!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan