Rare piep

Status
Niet open voor verdere reacties.

morritz34

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2005
Berichten
151
Ik weet niet of ik deze vraag ondat deze topic moet posten, maar hij zal vanzelf wel op de goeie plek komen hoop/denk ik.

Ik heb in mijn ogen een rare vraag. Heb er namelijk zelf nooit iets van gelezen oid,

hier volgt mijn vraag:

Op het moment dat ik mijn printer aanzet en iets begin te printen, gaat mijn hdd (wd 120 gig) een raar, soort piep, geluid zitten maken. Het is in mijn ogen niet schadelijk voor mijn hardeschijf maar wel enorm irritant. Kan iemand mij hiermee helpen.

Ik hoor het wel
 
Ik weet niet of ik deze vraag ondat deze topic moet posten, maar hij zal vanzelf wel op de goeie plek komen hoop/denk ik.

Ik heb in mijn ogen een rare vraag. Heb er namelijk zelf nooit iets van gelezen oid,

hier volgt mijn vraag:

Op het moment dat ik mijn printer aanzet en iets begin te printen, gaat mijn hdd (wd 120 gig) een raar, soort piep, geluid zitten maken. Het is in mijn ogen niet schadelijk voor mijn hardeschijf maar wel enorm irritant. Kan iemand mij hiermee helpen.

Ik hoor het wel

Weet je zeker, dat het van je harde schijf komt?
En niet van een smoorspoel op het moederbord.

Geluiden van harde schijven, zij geen goed teken.
 
@gamers-inside,
Ik heb je bericht verwijderd:
Plaats evenmin berichten die geen toevoegde waarde leveren aan de thread, m.a.w. nutteloze berichten
Bron:
De Huisregels.
 
Weet je zeker, dat het van je harde schijf komt?
En niet van een smoorspoel op het moederbord.

Geluiden van harde schijven, zij geen goed teken.

Bedankt voor je snelle reactie,

Nee het komt echt uit mijn hardeschijf, heb hem al enkele jaren en hij doet het vanaf al het begin niet echt super, maar als ik vragen mag, wat is een smoorspoel?

Ik had misschien ook moeten vermelden dat alsje de printer uitzet dat ie dan meestal wel stopt met die rare piep, soms moet ik de computer overnieuw opstarten en dan stopt ie ook met die rare piep
 
Een smoorspoel, is op een moederbord, een wisselspannings weerstand, en laat gelijkspanning door, vandaar de naam, die willen ook wel eens een hoog piepgeluid maken.

Maar als het de harde schjf is, die alleen bij het aanzetten van de printer piept, zou ik niet weten wat de oorzaak daarvan is, je kunt een andere voedinglijn, of een compleet nieuwe voeding proberen, om uit te testen, of je er dan ook nog last van hebt.

Aan de andere kant, die dingen kosten niets, dus een vervanging, voor het overlijden, zou nog een optie zijn.

Indien je in de bios, de smart hebt aanstaan, dan kun je die uitlezen met Everest, waar je kunt zien, hoe de conditie van die schijf is.
 
ook maar dan wat anders

laat ik hem hier ook maar plaatsen,


anders namelijk: als ik over link heen ga dan is het net of er een vogeltje in het systeem rond zwerft:O

iehhhh uhhhhhjjjjjjjj muis weer van de link af, geen piep, gaat er weer over-> iehhh uhhhjjjjjjj het net een vogeltje!

mischien heeft dat namelijk iets met mn mengpaneel te maken ik heb echt geen idee hoe dit kan!? weet jij het:)....


met vriendelijke groet een windows 7 gebruiker:)

met een toshiba l555- 11u tiepe
 
Welkom l55511u,

Het is op Helpmij niet toegestaan je vraag in die van iemand anders te stellen. Daarnaast is jouw probleem anders en stamt het topic uit 2006.

Graag je eigen topic aanmaken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan