Rare processen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nakkie040

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2008
Berichten
231
beste,

ben een laptop aan het herstellen die BSOD kreeg bij het opstarten

het is al een oud beestje eenmaal SP3 (XP) verwijderd waren de BSOD's weg de laptop is alleen nog super traag, ik heb gezien dat er een hoop rare processen mee opstarten maar van een aantal zou ik niet weten wat het is en of ik deze wel veilig der af kan knikkeren

processen:

VTTimer.exe
AGRSMMSG
RqqKyzBwevjl
BN40.tmp
4 ( meer staat er niet, alleen 4)
_A00f2Ae59C

iemand die weet welke nou schadelijk zijn en welke belangrijk ?
 
ooh en meteen nou ik op bericht plaatsen druk vind ik VTTimer = voor de chipset en AGRSMMSG = Modem dus die zal ik maar laten staan :)
 
VTTimer heb ik hier ook. Dus ik neem aan dat er daarmee niks mis is.

Verder zou je even een virus scanner over je laptop heen halen. En ook even kijken of Super Anti Spyware iets kan vinden. De rest zegt mij namelijk niks. En lijkt mij dus een virusje te zijn.

O.a.

RqqKyzBwevjl
BN40.tmp
4 ( meer staat er niet, alleen 4)
_A00f2Ae59C
 
ik was er al bang voor inderdaad

maargoed ik ga het eens proberen, laat nog wel weten welke schadelijk waren en welke niet :thumb:
 
hoppateee

de scan staat nog geen 30 sec aan en hij heeft er al 3 gevonden :p

en ff offtopic over jou probleem, zijn die games toevallig gedownload of origineel ?
 
hoppateee

de scan staat nog geen 30 sec aan en hij heeft er al 3 gevonden :p

en ff offtopic over jou probleem, zijn die games toevallig gedownload of origineel ?

Mooizo !


[Offtopic ] Gedownload :). Maar ik wacht nog op mijn moederbord die op moment bij Alternate ligt. NFS Undercover doet overigens hetzelfde en die is orgineel. [/ Offtopic]
 
[Offtopic ] Gedownload :) [/ Offtopic]

je zal het vast al geprobeerd hebben maar als het dan niet werkt met een gerepareerd ??? mobo
probeer dan even de games opnieuw te downen. ik heb namelijk hetzelfde gehad met GTA San andreas, deze opnieuw gedownload patch erover en toen deed ie het perfect :)
 
je zal het vast al geprobeerd hebben maar als het dan niet werkt met een gerepareerd ??? mobo
probeer dan even de games opnieuw te downen. ik heb namelijk hetzelfde gehad met GTA San andreas, deze opnieuw gedownload patch erover en toen deed ie het perfect :)

Na een Reinstall van Vista -> XP heb ik alles weer opnieuw gedownload. Maar NFS Undercover is wel orgineel en deedt het zelfde :eek:
 
als je dezelfde file downed dan zal het idd niet veel verschil maken :p haha

maarja dat zal het probleem dan wel niet zijn als NFS het ook niet doet, dus kan je er waarschijnlijk niet mee helpen...

succes er nog mee :thumb:
 
ken het, heb ze daarmee ook gevonden/verwijderd toch bedankt voor de reactie :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan