Rare puntjes op beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tomtom2

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Hallo iedereen,

Sinds vanochtend zit ik met een raar probleem..

pc_raar1.JPG

Hij doet dit ook op mijn bureablad en op internetsites, eigelijk zo'n beetje overal.

Weet iemand waar het aan kan liggen?

groeten,

Tom

Probeer eens dmv de knoppen op je beeldscherm het beelscherm te resetten naar de fabrieksinstellingen.

Hoe moet je dat precies doen??

Ik heb eem Samsung synchMaster 172n volgens my

ps: ben niet al te slim met computers :)

Groeten,

Tom

Ik heb een tijdje geleden dit probleem ook gehad. steeds meer rare puntjes en strepen op het scherm.

kijk eens of je video drivers goed geupdate zijn. dit was bij mij dus uiteindelijk niet het geval.

Succes!

Ik heb met 'drivercleaner' oude eraf gegooid en vervolgens de nieuwste update gededownload. dit had ik al gedaan VOOR dat de puntjes kwamen.

Het rare is dat de puntjes vooral zijn als ik computer net aanzet. Nu heb ik geen last van.

Groetjes,

Tom

Aan je beeldscherm kan het niet liggen dan zou je de puntjes niet zien op een printscreen. :)

Staat de frequentie op 60Hz? (Standaard voor een tft.)

Vr.Gr. Egel.

bij display mode staat:

64.0kHz 60Hz PP

1280x1024

Groeten,

Tom

Het lijkt wel of het steeds erger word...

Ik denk dat er iets kapot is maar wat?

Wie helpt mij!?!

groeten,

Tom

Bijlagen

• pc raar2.JPG
    pc raar2.JPG
    46,1 KB · Weergaven: 181
Laatst bewerkt:
Aangezien je een screenshotje kunt maken, zit het in je videokaart. Je weet zeker dat je de nieuwste en goede drivers hebt?

Ik denk dat je videokaart aan het overlijden is.:confused:

Ja ik heb met 'drivercleaner' eerst oude verwijderd en toen nieuwe erop gezet.

ja daar dacht ik ook al aan :(

Groeten,

Tom

Er schiet me nog wat te binnen. Je videokaart heeft het niet te warm?

Ik heb paar dagen geleden de zijplaat weggehaald en even gevoeld hoe warm hij was, hij was aardig warm. Er zit een ventilator ONDER me videokaart. Ook zit er een normale ventilator en er zit een groter ventilator. De normale heb ik helemaal schoongemaakt. Maar de grote ventilator zit HEEEL veel stof. maaar ik mag de kap niet verwijderen.

hoe kan ik dit schoonmaken?

Groeten,

Tom

Download PCWizard daarmee kun je zien hoe warm je videokaart word.

Enne je kunt je computer even uitzuigen. Doe dit wel voorzichtig en met de computer uit en de stekker eruit. Hou de fans even tegen als je ze stofzuigt anders heb je kans dat ze kapot gaan.
Ook de fan van je videokaart.

Ik heb het gedownload...

Hardware Monitoring : Winbond W83627THF
Voltage CPU : 1.55 V
+3.3V Voltage : 3.31 V
+5V Voltage : 5.00 V
+12V Voltage : 11.86 V
Processor Fan : 3609 rpm
Processor Temperature : 47.5 °C
Mainboard Temperature : 37 °C
:
Hard Disk Monitoring : S.M.A.R.T
Hard Disk Temperature WDC WD2500YD-01NVB1 : 58 °C
Hard Disk Temperature WDC WD2500JD-00GBB0 : 43 °C

Is dit te warm?

groetjes,

Tom

Hoi !

Off topic: maar ik zou met een HDD-temp. van 58 graden verre van happy zijn.......

Greetz,

Harry.

Jah dat is waar, had ik even niet op gelet, monteer er dan een extra fan bij zodat er een goed luchtstroom ontstaat ( als je die nog niet hebt ). Ik test meestal of iets niet te warm is zo : kast openschroeven en dan even een ventilator ( waaier ) er boven hangen, ik weet niet of het goed is, maar ik heb er nooit problemen door gekregen:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan