rare randjes om textures maxpain 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd lid 9116
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9116

getpicture.php

Dit heb ik met maxpain 2 :(

van die nare randjes om de textures heen.

Al allerlei driversettings gebruikt enz

iuik speel op een resolutie van 1024x768 32 bits @ 85 hz

iemand enig idee om dit te verhelpen?

Het gaat om een geforce fx 5200

Het zal om anti-aliasing gaan. Kijk bij de instellingen van je videokaart in Config. scherm --> Systeem --> tabblad Apparaatbeheer --> Beeldschermadapters --> [dubbelklik].

Daar moet het ergens wel instelbaar zijn.

Wat met Antialiasing gespeeld en dit heeft helaas niet geholpen :(

Ik gebruik momenteel 44.03 (met 52.16 had ik hier ook last van)

Ik gebruik nu 44.03 omdat mn 3fmark 2001 se score daarmee het hoogst is.

Geplaatst door DarkZen
Wat met Antialiasing gespeeld en dit heeft helaas niet geholpen :(

Waarom niet? De kaart ondersteund dit en het zou dus gewoon moeten werken.

Geplaatst door Muurhond

Waarom niet? De kaart ondersteund dit en het zou dus gewoon moeten werken.

Of het blijft of het wordt gewoon erger.

dit is mn 2e exemplaar (andere had een rotte fan) en die heeft hetzelfde dus ik denk echt dat het wat met verkeerde settings te maken heeft.

Heb alles zojuist weer naar de defaults gezet om te voorkomen dat het nog erger wordt

Geplaatst door DarkZen

Of het blijft of het wordt gewoon erger.

dit is mn 2e exemplaar (andere had een rotte fan) en die heeft hetzelfde dus ik denk echt dat het wat met verkeerde settings te maken heeft.

Heb alles zojuist weer naar de defaults gezet om te voorkomen dat het nog erger wordt

Maak dan es een screen waarbij antialiasing op 2x staat en post die screen hier. Zorg wel ff dat die screen wat groter is dan je eerste screen, zodat het duidelijker te zien is.

getpicture.php

Zo ziet het eruit met de settings die jij me hebt aanbevolen, het ziet er in ieder geval een stuk beter uit!
alleen helemaal weg is het nog niet helemaal. (als ik richting een deur loop dan zie je die nare lijntjes nog steeds meebewegen , maard at zal dan wel zo horen of niet_

Geplaatst door DarkZen
getpicture.php

Zo ziet het eruit met de settings die jij me hebt aanbevolen, het ziet er in ieder geval een stuk beter uit!
alleen helemaal weg is het nog niet helemaal. (als ik richting een deur loop dan zie je die nare lijntjes nog steeds meebewegen , maard at zal dan wel zo horen of niet_

Volgens mij wel. Hij rendert alleen goed als de objecten dichtbij genoeg staan denk ik. Zet de setting anders nog es ietjes hoger (4x bijvoorbeeld) en kijk nog es.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan