Rare scroll balk onderin scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

bas007gsm

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2002
Heel stom, maar ik ben met een pagina bezig, en krijg bij sommige sub pagina's een horizontale scrollbalk, die volgens mij echt niet nodig is? Wie weet wat ik fout heb gedaan?? de link is

ajtrading.onderbroekenclub.nl

En het probleem doet zich vooral voor bij de formulieren via contact en het kopje algemeen

je moet de breedte van de pagina niet op absoluut aantal pixels zetten of op percentage, maar op relatief.

Hier op res 1280 zie ik geen scroll bar, ga ik terug naar 1024 of 800 zie ik idd. die scrollbars.

Grtz Guido

Ja okay op dit moment hem ik hem alleen nog maar voor 1024, maar het linker frame= 150px de tabel met text =700 px en de margin-left is 60 px dus alles bij elkaar =910 dus moet passen bij 1024 toch???

Als je je text op relatief zet en de rest zo laat gaat het goed komen. Dan wordt de text automatisch uitgevuld.

Hmm k heb ff geprobeerd, maar dan verandert er niets, aangezien de tekst in een tabel staat, en zelf als ik de width op 100 px of 10% zet blijft de scroll-balk en de tekst heel klein links... en volgens mij zo snel als er een verticale balk komt verschijnt ook die horizontale... strange

Hmm k heb ff geprobeerd, maar dan verandert er niets, aangezien de tekst in een tabel staat, en zelf als ik de width op 100 px of 10% zet blijft de scroll-balk en de tekst heel klein links... en volgens mij zo snel als er een verticale balk komt verschijnt ook die horizontale... strange

Ik heb de oplossing, en had niets met absolute of relatieve notering te maken, maar als je boven de doctype

<!-- -->

Zet (comment dus) is er geen horizontale balk meer!
Toch iedereen bedankt!!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan