Rare streepen door het beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bassen

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2005
Hallo,

Ik heb een ATI 9800 pro en mijn probleem is dat er allemaal strepen door het beeld staan. Het is gebeurt nadat de pc te werm werd en ik de pc moest starten. Kunnen jullie mij helpen ?

Dat lijkt me een videokaart probleem. Heb zoiets ook gehad en toen was me videokaart kapot...

Check in ieder geval even de koeling die op de kaart zit.

Ik start vandaag de pc op en het beeld is weer goed, nou hoopen dat dat zo blijft. De koeling is een zalman. Ik kijk nog een weekje er tegen aan en laat het jullie hooren.

P.S. dit was het beeld dat ie gaf.

Bijlagen

• pict0008.jpg
    pict0008.jpg
    38,2 KB · Weergaven: 32
ja die strepen had ik ook alleen bij mij kwam het niet meer goed, hopelijk heb jij meer geluk!:D

nee mijn hele pc doet het nu niet meer hij is nu bij de maker.:confused:

ow das vervelend! hopelijk nog wel in de garantietermijn?!:cool:

Alleen kan het probleem zich voordoen dat je geen originele koeler er op hebt zitten en daarmee de garantie komt te vervallen (van de videokaart)...

Probleem heb ik ook...

Heb een radeon 9800 pro liggen met zalman vf700Cu koeler. Na een half jaar kapt de kaart er mee, zit er een weerstand los. Kan ik niet zelf solderen en garantie heb ik niet meer :(

AH :) :) :D

Ik weet niet of ik reclame mag maken (1st-aid.nl) de beste winkel ooit. Je raad het nooit maar het lag aan mijn moederbord. Mijn schuld maar zij vergoeden de kosten voor mij en zetten er gratis een zalman op. dus 1st-aid.nl:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan