Rare strepen en zwarte plekken op scherm!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hrantyak

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2014
Goedendag,

Ik heb (zoals u kunt zien op de bijgevoegde foto) vele strepen op mijn scherm en sinds kort ook zwarte opgehoopte plekjes.
Dit is mijn tweede laptop al en bij mijn eerste laptop was alles zwart en had ik dus een nieuwe gekocht, maar nu is het er weer gekomen maar dan minder. Dus ik dacht: waarom gebeurt dit nu elke keer en kan ik er wat tegen doen?

Alvast bedankt.

foto (1).JPG

Als ik het aansluit op een extern scherm / bijvoorbeeld een printscreen maak, dan zie ik al deze rare dingen niet.

Hallo

Lijkt mij als de symptomen van een gebarsten/defekt scherm.

Peter

Pff heb je nog garantie. Vreemd dat hij het dan wel doet met externe.

Anders dit paardenmiddel.

Laptop uitschakelen. Nu de stroomkabel loskoppelen en de battery eruit halen en de laptop een harde reset geven d.m.v. de aan/uit knop 20/30 sec ingedrukt te houden zodat het systeem alle reststroom ontlaad.

Sluit hierna de stroomkabel weer aan en start de laptop weer op en controleer het beeld. Hoop.

Lijkt mij toch een defect scherm.
Heb je twee keer een slechte laptop gekocht? Maar toeval bestaat ook.
Heb je nog garantie?

Ja dat kan zeker Veng, defect scherm, maar dat is wel bizar. :shocked:

Dit is nog niks, vorige laptop was het helemaal onder dat zwarte en toen zeiden ze dat er geen garantie op zat..
Ze zeiden dat ze het niet gingen vergoeden. Valt dit wel onder garantie?

En ja, toen had ik ook nog garantie erop maar ze vergoedde het dus niet.. Ik heb nu ook nog garantie op deze laptop maar ik weet niet of dit onder de garantie valt.

Laatst bewerkt:
Meeste hebben minimaal een of twee jaar garantie. Beeldscherm die niet lekker zit valt er normaal gesproken ook onder. Bij goede winkels dan he. Waar heb je hem gekocht gewoon bellen en claimen die garantie.

Kijk bij de algemene voorwaarden bij het merk wat je hebt.

Laatst bewerkt:
Vorige laptop bij BCC gekocht, daar zeiden ze dat ze het niet gingen vergoeden. Deze heb ik bij de MediaMarkt gekocht.

Media markt gewoon bellen en claimen. Jij bent toch niet gek he. :P:d

Heb je mijn paardenmiddel gebruikt of niet.

Hahaha bedankt manamana, heb je misschien advies over wat ik moet gaan zeggen? Ik weet niet eens wat kapot is.. Ik kan wel gaan bellen en gaan zeggen dat ik rare streepjes op mijn scherm heb, maar dat zal niet veel gaan helpen.

Nee ik heb het niet gebruikt, maar ik kan het wel even doen maar: worden mijn bestanden gereset?

Niet bellen, gewoon naar de Mediamarkt servicedesk en laten zien. Dan wordt ie onderzocht en als het geen val- of drukschade blijkt te zijn wordt ie gerepareerd.

Jazeker. Neem dat ding onder de arm, ga erheen. Laat ze het ding op de stroom zetten en laat ze het zien.

Staat er gevoelige informatie op, dan ter plaatse laten verwijderen. Formatteren nadat ze het hebben geconstateerd.

Wil je nog spullen redden dan misschien bij andere laptop aansluiten.

Vaak is het wel zo bij media markt in pakken en wegwezen. Verstand van zaken is een ander ding.

Neem je rekening mee. En zeg dat je veel betaald hebt voor dat ding. Ik neem aan dat je hem pas hebt.

Dankjulliewel, het 'paardenmiddel' heeft trouwens niet geholpen :D.

Ik ga binnenkort maar een keer naar MediaMarkt toe aan laat ze het zien.

=]

Moet iets tijdelijks zijn geweest, want bij mij doen ze het beide.

In elk geval succes bij de MM. Zal toch wel een moeilijke discussie worden. Zij zijn bedreven in het toepassen van hun regeltjes. Voldoe je daaraan, dan heb je geen probleem. Bereid je daarom goed voor zodat je van te voren zelf al weet of je wel of niet recht op (gedeeltelijke) garantie hebt. Door voorkomt ruzie en frustratie aan de bali.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan