Rare strepen en zwarte plekken op scherm!?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo

Ik hoop voor u dat ze garantie geven , maar vermoed van niet ....

Je vermeld niet of dit een nieuwe laptop is , en dat je dit bij thuiskomst hebt vastgesteld ???

Een nieuw scherm kost niet heel duur , jammerlijk genoeg is er ook geen merk/typenr vermeld.

Officieel laten herstellen door mediamarkt , die dit dan ook weer uitgeven , of opsturen naar de fabrikant , zal pikant van prijs worden.

Mocht je toch onverwacht een nieuw exemplaar krijgen .... ter plaatse controleren op mogelijke defekten.

Peter

Laatst bewerkt:
Het is een Acer Aspire One: Q1VZC is model nr.

Ik heb de laptop al een jaar, en het begon al een half jaar geleden.

Bij de BCC kreeg ik geen garantie.. Ik moet nog naar MediaMarkt gaan om te kijken.

wat erg he, na een half jaar en dan dit. Ik maakte er toch wel een verhaaltje van. Gewoon op je strepen staan.:P

Bij een defect moet je altijd zo snel mogelijk reclameren. Nu heb je, naar eigen zeggen ten minste, eigenlijk een half jaar "verspeeld". Dat kan precies het verschil zijn tussen dat MM moet aantonen dat jij fout hebt gehandeld, of dat jij naar hen moet aantonen dat je juist gehandeld hebt. Bv. de klep te hard dichtgegooid of zo. Kan toch een lastige discussie worden. Ik zou die natuurlijk wel aangaan. Maar zoals ik al eerder aangaf, bereid je goed voor. Zorg dat je hun regels goed in je hoofd hebt zitten, zodat je weet welke vragen/opmerkingen je moet kunnen pareren.

Hallo

Hier :

http://www.benl.ebay.be/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=Acer+Aspire+One:+Q1VZC&_sop=15

Kun je een een nieuw paneel voor deze laptop aanschaffen +/- 50 € , zelf te monteren of laten doen door een kennis ????

Mochten ze dit geheel onverwacht toch onder garantie herstellen , is dit 50 € bespaard.

Mediamarkt durft verzendingskosten aanrekenen om dit op te sturen onder "garantie"

Controleer dit om geen verassingen te hebben...

Peter

Hallo

Ben blij voor u ....

Veel plezier ermee ...

peter

Geweldig nieuws erg leuk voor je. Proficiat. Succes ermee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan