rare strepen in mijn beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilfredweje

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2001
ik krijg rare kleine gekleurde vlekjes in mijn beeld van boven naar beneden geel rood en blauw op willekeurige plaatsen tijdens het surfen
heb xp, norton antivirus en heb ook trendmicro al laten scannen die vond 2 virussen 1 ervan kon ik verwijderen maar de ander niet
zag net al ergens dat het een virus is of iets met de java aplet en het daar ook al iets gecleard
snap er neits van maar het blijft irritant net ook al een logje geplaats dus ik wacht wel ff af of iemand moet de oplossing weten

IS het alléén bij het surfen, en niet als bijvoorbeeld gewoon in de verkenner zit?

Als je het over 'vlekjes' hebt lijkt het mij eerder een storing in je beeldscherm zelf ipv een software (virus) probleem.

Ik zou zeggen probeer er eens een screenshot van te maken met de knop "print screen" op je toetsenbord, en vervolgens dit te plakken in mspaint of een ander tekenprogramma. Als je dit plaatje hier dan post kun je het probleem misschien duidelijker maken.

Heb je die ander virus niet onder veilige mode kunnen delete.
Veder heb je geen magneetiche apparaaten naast staat, b.v speaker , mobiel die stooring kunnen geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan