Rare strepen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dude..Dennis

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2005
Ik heb laatst een nieuwe videokaart gekocht, een Nvidia Geforce 6800 Xtreme 256MB.
Maar na een paar dagen kreeg ik rare strepen, ik heb niks aan de videokaart verandert, zoals overclocken. Kheb wel underclocken geprobeert, ik krijg die strepen ook pas na een half uur spelen. Hier screenie:

dasrd6.jpg

Het lijkt me niet dat de kaart overleden is, kheb 93.17 geinstaleerd van Nvidia.

Kheb ook al geprobeerd de kaart opnieuw te instaleren.
Direct X heb ik ook al opnieuw geinstaleerd, ik weet het niet meer:confused:

Laatst bewerkt:
Ik zie niet direct rare strepen op je screen? Je spreekt over een halfuur. Lijkt mij dat je videokaart te warm wordt. Probeer je airflow in de kast eens te verbeteren of anders gebruik maken van je garantie als je die hebt.

Ik zie niet direct rare strepen op je screen? Je spreekt over een halfuur. Lijkt mij dat je videokaart te warm wordt. Probeer je airflow in de kast eens te verbeteren of anders gebruik maken van je garantie als je die hebt.

Kijk bovenin de screen, allemaal rare lijnen, als ik ga spelen krijg ik soms gewoon muren waar ik niet doorheen kan kijken wel doorheen kan lopen zeg maar.

Kaart is 50 graden nu, alsk game is ie 60, 65 graden.

Kan het aan mijn voeding liggen? Mijn kaart heeft een extra stroom nodig er zit een stroom stekker in, mijn voeding is 420 watt

Laatst bewerkt:
Ik zeg productie fout. Als je hem in de winkel hebt gekocht ga er dan mee terug en vraag om een nieuwe. Mocht je dan de zelfde problemen hebben zou je moeten denken aan een sterkere voeding al lijkt me dat toch echt niet het probleem

Succes ermee

Sorry, maar ik zie ook geen rare strepen in je screenshot. Ik heb dezelfde kaart en zelfs met overklok geen problemen mee. Je weet dat de kaart systeem eis een 500Watt voeding is?

Sorry, maar ik zie ook geen rare strepen in je screenshot. Ik heb dezelfde kaart en zelfs met overklok geen problemen mee. Je weet dat de kaart systeem eis een 500Watt voeding is?

Ik heb deze kaart ook gehad en had ook maar een 350 watt voeding. Dit gaf echter geen problemen. Dus ik neem toch aan dat de videokaart niet helemaal goed (meer) is. Test hem desnoods op een andere pc.

Het zal ook van de kwaliteit van de voeding afhangen. Een "B-merk" zal moeite hebben met de kaart.

Ik had ook een 'b' merk. Een standaard voeding die in mijn kast hing. Zoals gezegt had ik er geen problemen mee maar mischien was ik een uitzondering ;)

Denk dat je inderdaad een uitzondering bent. Ik heb diverse keren gelezen over problemen met deze kaart en dat had echt met de voeding Wattage te maken.;)

Laten we het dan op wattage houden. Koop een nieuwe voeding en hopelijk is je probleem opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan