Rare tekens in vbulletin

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvriesenga

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 jan 2007
Berichten
1
Nog niet opgelost, helaas !

Ik heb nu ontdekt dat in de database van mn VBB forum een tabel zit genaamd : "datastore" na het exporteren van phpbb2 naar vbulletin is er iets fout gegaan. De "ranks" uit phpbb2 heeft Impex ( de importer van * naar vbb ) iets aangemaakt waardoor elke keer wanneer ik een post uitbreng, er een veld word uitgelezen in de tabel "datastore" genaamd : "ranks".

Hierin staat iets super raars :

a:4:{i:0;a:7:{s:1:"l";s:1:"1";s:1:"m";s:1:"0";s:1:"i";s:17:"<b>Site Admin</b>";s:1:"t";s:1:"1";s:1:"s";s:1:"0";s:1:"d";s:1:"0";s:1:"u";s:1:"0";}i:1;a:7:{s:1:"l";s:1:"1";s:1:"m";s:1:"0";s:1:"i";s:19:"<b>Verjaardagen</b>";s:1:"t";s:1:"1";s:1:"s";s:1:"0";s:1:"d";s:1:"0";s:1:"u";s:1:"0";}i:2;a:7:{s:1:"l";s:1:"1";s:1:"m";s:1:"0";s:1:"i";s:21:"<b>Wanabee Member</b>";s:1:"t";s:1:"1";s:1:"s";s:1:"0";s:1:"d";s:1:"0";s:1:"u";s:1:"0";}i:3;a:7:{s:1:"l";s:1:"1";s:1:"m";s:1:"0";s:1:"i";s:13:"<b>Member</b>";s:1:"t";s:1:"1";s:1:"s";s:1:"0";s:1:"d";s:1:"0";s:1:"u";s:1:"0";}}

Wanneer ik ook maar IETS aanpas hierin via phpmyadmin, crasht het hele forum wanneer je iets wilt plaatsen omdat hij deze waardes niet meer kan vinden.
Wie o wie weet welke php file in "datastore" leest wanneer je een bericht post, edit of een thread opent ?


( nog even voor de duidelijkheid : zie de attachment wat er steeds verschijnt onder de usernames. )

Alvast bedankt.
 

Bijlagen

  • 2.jpg
    2.jpg
    50,5 KB · Weergaven: 37
  • 1.jpg
    1.jpg
    96,9 KB · Weergaven: 16
Laatst bewerkt:
Rare tekens?
Die pijltjes en strepen bedoel je?

Aha,tekst.....
ja, dit wordt gewoon ingelezen.
Dus je moet in je php files duiken en kijken welke info daar staat en wat het script moet ophalen.

Waarschijnlijk heb je tabellen met info van je ene in je andere forum gebruikt.
Dus je tabelnamen zijn niet juist.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan