Rare tekens in word 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

berry14

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2008
Berichten
164
Hallo,

1. Ik heb al 2 jaar word, ik heb een keer iets veranderd waar door ik rare tekens kreeg
maar weet niet hoe ik dit weer terug moet zetten(zie afbeelding).

2. En ik kan bij een .doc bestand bij Eigenschappen --> Openen met... --> Standaard instellen hier staat Word niet in de lijst. Dan druk je op bladeren en gaat naar je program files en klikt daar op de toepassing Word. dan staat hij er nog niet bij. Met Excel powerpoint etc. lukt het wel. Weet iemand hoe dit zit?

BEDANKT!!!!

[smallimg]http://i313.photobucket.com/albums/ll381/berry14berry14/Wordprob.jpg?t=1229532710[/smallimg]
(klikbaar)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Berry

Wanneer je op "beeld" klikt, moet je bij werkbalken de standaard werkbalk inschakelen.
Dan staat er in die balk zo'n rare omgekeerde P in. Wanneer je hierop klikt verdwijnen de rare tekens.

Opent Word wel wanneer je dubbelklikt op een bestand?
 
Wanneer je op "beeld" klikt, moet je bij werkbalken de standaard werkbalk inschakelen.
Dan staat er in die balk zo'n rare omgekeerde P in. Wanneer je hierop klikt verdwijnen de rare tekens.

Opent Word wel wanneer je dubbelklikt op een bestand?

Nee, ook niet.
Maar al ik bij Word Bestand --> openen... --> XXXXXX.doc doe dan werkt het wel
 
Wat het andere probleem betreft, misschien even Office installatie herstellen?
 
Laatst bewerkt:
Ga in een willekeurige map (Mijn documenten bijvoorbeeld) naar Extra --> Mapopties en vervolgens naar het tabblad bestandstypen. Hoe zit het daar met Word en .doc bestanden?
 
Kijk eens wat er gebeurt als je CTRL+SHIFT+8 indrukt. In een geopend document, waar die tekens zichtbaar zijn.
 
Ga in een willekeurige map (Mijn documenten bijvoorbeeld) naar Extra --> Mapopties en vervolgens naar het tabblad bestandstypen. Hoe zit het daar met Word en .doc bestanden?

Werkt niet met vista
 
Map voor Word is normaal gesproken dezelfde als Excel. Het programma heet daar WINWORD.EXE
Bij mijn Vista is dat: Program Files (x86) => Microsoft Office => OFFICE11

Ron
 
Map voor Word is normaal gesproken dezelfde als Excel. Het programma heet daar WINWORD.EXE
Bij mijn Vista is dat: Program Files (x86) => Microsoft Office => OFFICE11

Ron

Klopt. Word staat daar ook bij, maar als ik het dan aan klik gebeurt er niets...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan