Rare tekens met zwart/wit

Status
Niet open voor verdere reacties.

BK4LiFe

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2004
Sinds een tijd print mijn printer allerlei rare tekens als ik iets zwart wit wil printen. Voordat ik een nieuwe zwarte inktcartridge had gekocht, deed hij het ook als ik kleuren printte. Nu doet hij het alleen als ik zwart/wit print.. weet iemand wat het is en wat ik eraan kan doen?

Alvast bedankt!

Misschien handig om te vermelden om wat voor printer het gaat.:confused:

Drivers geinstalleerd?
Geprobeerd om de printer opnieuw te instaleren?
Kleuren cartridge los?
Printkop uitgelijnd?

M.A.W. iets meer info is gewenst.

Ik heb het vermoeden dat er een of ander "spool" bitje verkeerd is "gevallen" en dat dat voor problemen blijft zorgen (ook al zou dat allemaal gewist moeten worden als de pc uit gaat...............)

Ik weet niet wat je precies hebt gedaan toen je de drivers opnieuw installeerde, maar zoals al wordt geadviseerd, is het wellicht handig om de printer in zijn geheel even opnieuw te installeren.

Eerst de printer goed verwijderen (apparaatbeheer), daarna binnen softwarescherm kijken of de software ook echt is verdwenen en daarna de C-schijf checken op achtergebleven mapjes (al dan niet met inhoud) van HP.

Ik zou in jouw geval nu eerst even schijfopruiming en registercleaning doen. Een perfect programmaatje hiervoor is Regcleaner van Jouni Vuoro (lees voor het gebruik ervan ook even dit door. Downloaden kan
hier

Volg daarna de aanbevolen HP printer-installatie volgorde : veelal eerst de software en pas aan het eind de printer feitelijk aan de computer hangen.

Ik denk dat als je de aanbevolen stappen uitvoert, je probleem opgelost zal zijn. (Tenzij de printer echt fysiek kaduuk is)

Laatst bewerkt:
de info

Hierbij meer info

De Printer is een Deskjet HP 930c

Drivers zijn geinstalleerd

Nadat ik het opnieuw had geinstalleerd had ik hetzelfde probleem.

Ik heb 2 van die testblaadjes (waaronder uitlijnen) geprint.. zelfde effect.
Ik heb een kleuren en een zwarte cartridge

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan