Rare tekens na installeren van PC health programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

weerwolfman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2013
Beste mensen

ik zit met een heel groot probleem.
ik heb via een torent site een prgramma geinstalleerd pc health nog wat,
nou heb ik dat gewoon kunnen installeren zonder problemen.,en hij vond fouten heeft die gerepareerd
nu moest ik me pc opnieuw opstarten en dat deed die, na dat ik in het inlog scherm stond
stond er rare tekens zoals wat normaal welkom moest staan staa er een maan rondje en nog veel andere rare tekens, ik dacht huh
verder me windows in staat het overal, als ik op me mappen klik rare tekens moet met gevoel en kijken hoe die icoontjes eruit zien zo kom ik dan ergens
maar ik kan geen systeem herstel doen door fouten,op inlog krijg ik een balk met van Dcom server is onverwachts gestopt moet opnieuw worden opgestart
doe ik dat geef die dat weer steeds aan, kan het nu wel cancele door shutdown -a inte voeren bij prompt maar kan nu die taal ook niet meer weg krijgen.
als het kopieer die rare tekens en voer het op goole in krijg ik wel die zin of tekst tezien die ik gekopieerd heb maar op me windows geeft die rare tekens aan
wat kan dit zijn?

helppp mij

een systeem herstelpunt terug zetten is geen optie??:D

met MBAM scannen in veilige modus???

Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Het programma de-installeren lijkt mij en hopen dat alles weer oke is ,anders terug naar een eerder herstel punt denk ik.

Dat is dus een sneaky virus. Ik zou zeggen virusscanner eroverheen, MBAM en herstelpunt terugzetten. Lukt dat niet, dan zul je Windows opnieuw moeten installeren.

Je hebt dus dikke Malware binnen gehaald en je PC is dus geïnfecteerd, denk dat het programma verwijderen geen soelaas bied.

Zoals vanschagen reeds zei zou ik eerst eens opstarten in veilige modus en kijken of je dan kan gaan scannen anders zoals Bassie zegt een schone installatie doen. Hoop dat je bestanden een Backup hebben of op een andere partitie staan.

Dikke malware kan kloppen krijg allemaal balkjes om hoog.
virus heeft die niet, want heb net met microsoft defender gescant en er kwam niks uit.
nu met waleware bytes heeft die constant dingen gevonden.
dus dat helpt echt.
ik hou u verder op de hoogte als die klaar is.

mvg

Hoi,

Maar het zal er toch af moeten denk ik zo anders zal je het houden of heb ik het niet op een rij?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan