rare tekst in msn messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

mumzel

Moderator
Forumleiding
Hoofdbeheerder
Lid geworden
17 dec 2000
Ik heb net de nieuwste gedownload en als ik nu een bericht tik naar iemand komt er te staan:

het verzoek is goedgekeurd.**:4zegtJe kunt geen groep maken. Probeer het later opnieuw.!** is aan het gesprek toe

en er hoort te staan: ** zegt.

Wat kan dit zijn?

Als het goed is heb je dus versie 7.5.0311 geïnstalleerd.

Maak je gebruik van Messenger Plus??
Heb je MSN Messenger gepatched??

Heb je eerst de oude verwijderd en daarna een nieuwe geïnstalleerd of gewoon eroverheen??

Welke versie had je hiervoor??

Geplaatst door rve123
Als het goed is heb je dus versie 7.5.0311 geïnstalleerd.

Maak je gebruik van Messenger Plus??
Heb je MSN Messenger gepatched??

Heb je eerst de oude verwijderd en daarna een nieuwe geïnstalleerd of gewoon eroverheen??

Welke versie had je hiervoor??

ja inderdaad

ja maar de oude versie deed het prima met

was op een verse installatie met alleen windows messenger erop

de versie die hiervoor te downloaden was

en ik heb hem bij msn weggehaald

Verwijder Messenger Plus even. Eventueel daarna weer opnieuw installeren, maar ik ben even benieuwd of die zonder wel goed werkt:)

Wel letten op de sponsors als je weer gaat installeren!

Die sponsors heb ik nog nooit last van gehad :D:D:D kwestie van niet enter enter enter enter doen.... iets wat mannen zo goed kunnen :p

Ik krijg de indruk dat álle info die je in je berichten venster kunt zien in een keer in elke zin getoond wordt.

Geplaatst door mumzel
Die sponsors heb ik nog nooit last van gehad :D:D:D kwestie van niet enter enter enter enter doen.... iets wat mannen zo goed kunnen :p
En jij wilt nog geholpen worden:evil: :p :p

Maar even serieus: Het klopt wat je zegt over dat enter enter enter.

Zou best kunnen wat je zegt over die indruk.

Maar probeer even of het werkt als Messenger Plus weg is:)

Nog even wat: iedereen die ik be-msn ziet niets. Alleen ik zie het.

Geplaatst door mumzel
Nog even wat: iedereen die ik be-msn ziet niets. Alleen ik zie het.
be-msnen:confused::p

Wacht nog even met het verwijderen van Messenger Plus.

Ga in MSN Messenger naar plus->voorkeuren->berichten en kijk of het vinkje over gespreksvensters automatisch groeperen is aangevinkt.
Zo ja even uitvinken en dan toepassen:)

Je was iets te laat :D Ik heb plus er al af en hij doet het nog steeds.

Even opnieuw installeren, maar tussendoor even het register opschonen. Denk eraan dat je voor het opschonen een backup maakt!.

Opnieuw installeren.

Er zijn meerdere manieren om MSN Messenger (en Messenger Plus) te verwijderen en daarna weer te installeren, maar bij de meeste manieren mist een stap.
Deze oplossing werkt voor meerdere problemen. Bijvoorbeeld als je iedere keer de melding krijgt ''er zijn nieuwe updates'' Dit is de oplossing:

Verwijder msn (en msn plus) en installeer msn (en eventueel Messenger Plus) daarna opnieuw. Volg deze aanwijzingen PRECIES (Niets overslaan):
1. Ga naar software en verwijder msn (indien aanwezig Messenger Plus).
2. Start de computer opnieuw op.
3. Ga naar je harde schijf en verwijder (indien aanwezig) de mappen van msn en Messenger Plus.
4. Start opnieuw op.
5. Ga naar de site van msn en download de nieuwste versie van msn (eventueel die van Messenger Plus).
6. Installeer msn (eventueel msn plus).
7. Start opnieuw op.
8. Kijk of msn het nu goed doet.

Soms is het nodig om na punt 3 nog even een registercleaner te draaien. -->CCleaner<-- kan je hier voor gebruiken. Punt B van de Handleiding.

Bij Messenger Plus kan je eerst een back-up maken van de instellingen. Open msn en ga naar plus>voorkeuren. Daar staat linksonderin back-up. Dan selecteer je ''instellingen exporteren. Kies een map uit en na herinstallatie kan je ze weer importeren.

Voor zover ik het kan zien werkt het allemaal weer goed :) bedankt voor de hulp :thumb:

Graag gedaan en hopen dat het zo blijft:)

RegisterCleaner is niet iets waar je altijd blij van wordt maar soms wel de oplossing;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan