Rare vertoningen in games?

Status
Niet open voor verdere reacties.

baasbas1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jun 2012
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort Windows 7 Ultimate op de pc..
Even een kort rijtje met specs:
specssm.png

Nu ik dat heb dacht ik goh laat ik even GTA San Andreas gaan spelen, dus ik installeer het, start het op. En denk huh? Zitten er allemaal gaten in poppetjes dit probleem heb ik ook bij Need For Speed Most Wanted, zie ook de screenshots, heb er ook even direct eentje van Mafia II bij gedaan, want daar heb ik namelijk ook gekke vertoningen.
mafia22012060419485556.png

speed2012060419463133.png

En nu heb ik ook nog een 2e probleem, als ik mijn videokaart drivers wil updaten gaat dat op de een of andere manier gewoon niet. Als ik hem dan wel updaten naar versie 12.4 blijft hij gewoon op 11.5 staan, ik heb het gevoel dat het toch echt aan mijn drivers ligt, alleen hoe ga ik hem wel laten updaten? Ik weet niet of dit er nog toe doet, maar ik doe het maar eventjes bij: Zoals je ziet staat daar Catalyst-Versie 11.5 alleen die moet dus naar 12.4

Alvast heel erg bedankt voor de hulp!
Ik weet niet zeker of dit bericht in bij dit onderwerp moest, maar dit leek me de best plek.

Mvg, Bas

Updaten lukt ook niet als je gewoon het installatiebestand vanaf AMD.com af haalt?

Welke videokaart heb je precies, de 4300/4500 series zijn geen gamevideokaarten in ieder geval!

Dat zou niet uit mogen maken, dit doet me in ieder geval denken aan beschadigt videogeheugen.

Sinds wanneer doet dit probleem zich voort?

Het updaten is mij gisteren gelukt... Alleen het probleem is nog steeds niet weg, het probleem doet zich voor nu ik sinds 2 weken ongeveer Windows 7 Ultimate op de pc heb gezet. En dat klopt dit is geen game videokaart, alleen ik heb er bijvoorbeeld altijd wel Gta San Andreas mee kunnen spelen, dus dat zou nu ook nog steeds moeten kunnen.

Heb je al eens naar de temperaturen van de videokaart gekeken terwijl er een game open staat/je aan het gamen bent?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan