Rare vraag bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

wesselb

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Hoi,

Als ik mijn pc opstart krijg ik twee keer de vraag met welk programma ik een bepaald bestand moet uitvoeren, dat bestand zit in de Windows map en kopieert gegevens (broncode bekeken:p) Mijn vraag is: is dit erg? heeft windows en update nodig of heb ik de verkeerde software geinstalleerd? Dus hoe krijg ik dit weg?

Grtz. WesselB

Edit:
Ohja, het bestand is: C:/hp/bin/CopyToDef.js

Laatst bewerkt:
Ik weet niet wat voor HP apparaat je hebt maar herinstalleer daar de drivers en software eens van

met andere woorden:

gooi alles wat hp is weg, en installeer al die progs opnieuw

we horen van je

Laatst bewerkt:
java script en bron code zijn volgens mij twee verschillende dingen, maar ik kan het mis hebben

Het is gewoon een bestand, en als je die opent in Kladblok zie je de broncode. XD

nou dat is niet de bron code van een programma hoor

Script is ook een vorm van broncode, het hoeft niet gecompileerd te worden zoals bijvoorbeeld c++ of delphi maar je hebt er wel een interpreter voor nodig om te kunnen uitvoeren dus JA het is wel broncode.

Trouwens wesselb Is je probleem al verholpen

Laatst bewerkt:
Ohja, nee nog niet, ik ben nu de drivers aan het zoeken, ik kan ze nog niet vinden.
Maar het lukt wel :D

Ik was iets vergeten te zeggen in mijn eerste bericht, stroom viel uit, ook bij de printer, daarna kwam dit bericht steeds. Ik weet niet op het wat helpt om te zeggen, maar dan weten jullie dat.

~WesselB

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan