Rare zoekbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

rwissink

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2000
Hallo,
ik ben al een paar dagen bezig een zoekbalk te verwijderen, maar het lukt me maar niet.
Na scannen met Hijackthis verschijnt telkens opnieuw de regel, die ik verwijderd heb:
"R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.carkjgmirjnadjnaavpbcxb....QgkdcAGNXWlZSFjvAa5RV_kaq7p9xQdAFlMyEx5e.html" of iets van soortgelijke aard.
Het verschijnsel gaat gepaard met bijgevoegde zoekbalk, waar ik graag vanaf wil.
Wie weet hoe?

Rudi.

Bijlagen

• werkbalk-fout.jpg
    werkbalk-fout.jpg
    15,6 KB · Weergaven: 38
Laat anderen eens je Log beoordelen: Hier plaatsen: Klik ->Hijackthis Log's Druk daar op de knop "Plaats een vraag" en post je log. Experts helpen je vervolgens verder.

OK, gepost.
Maar ik had gehoopt dat iemand dit probleem meteen herkende.
Groetjes,
Rudi.

Geplaatst door rwissink
Maar ik had gehoopt dat iemand dit probleem meteen herkende.

Je probleem wordt ook meteen herkend, en met Hijack-this kan het opgelost worden. Dus dan even de aanwijzingen opvolgen...

ik ken dit ja, heb hetzelfde probleem, kreeg ook steeds die zoekbalk op mijn scherm telkens ik explorer opende.... nu is ie helemaal vastgelopen, ik heb dit ook al op het geschikte forum gezet en hoop dat ze er mee bezig zijn... kan nu ni meer op m'n eige pc, moet bij ouders op pc gaan :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan