Raspberry Pi kenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Ik zoek iemand die mij helpt met het configureren/instellen van mijn Raspberry Pi. Ik heb het ding gekocht voor het streamen van video en audio, maar heb onvoldoende tijd en kennis om me erin te verdiepen. Dus in eerste instantie iemand die een uurtje of langer komt om hem in te stellen en mij van de nodige tips en adviezen te voorzien. Ik woon in Nijmegen. Vergoeding geboden, laat weten wat je ervoor wilt hebben.

Je kunt RaspBMC installeren. Werkt als een zonnetje.

Download en installeer eerst NOOBS vanaf de RaspberryPi website
Download en installeer daarna RaspBMC vanaf de RaspBMC website

Zorg wel voor een door Raspberry ondersteunde SD kaart, anders ga je mogelijk problemen krijgen met de stabiliteit van het geheel.

Nu nog even verbinding maken met een netwerkshare of USB schijf en je kunt genieten van je mediacenter.

Nog wat tips en trucs over het instellen van RaspBMC -> http://mymediaexperience.com/xbmc-guide/

Hoi bedankt voor je reactie, maar dit is voor mij al te ingewikkeld. Ik zoek echt iemand die mij thuis komt helpen voor 5 tientjes..

Na enige twijfel heb ik hem toch maar verplaatst vanuit de personeels sectie naar deze. De personeels sectie is echt voor een baan en niet eenmalige hulp voor het instellen van een mediaplayer.
IK hoop hoe dan ook dat je iemand vind die je verder kan helpen, succes :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan