Raspberry Pi kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb er nog 1 te koop liggen.
Gekocht in december(2012), als 2e media center. Maar op de 2e tv zat maar 1 HDMI aansluiting en die is al bezet door de tv ontvanger.
Ik heb hem ook een tijdje gebruikt als webserver, maar overgestapt naar een complete server met meer opslag.

Ik heb de B versie met 512mb ram, 16Gb class 10 sdkaartje, hoedje/bakje en adapter.

Als je interesse hebt laat het maar weten.

Je bedoelt een externe harde schijf?
Die zal zelf stroom moeten hebben.

Via een AC Molex en dan een Molex naar SATA converter?

Of gewoon via een USB met Sata data + stroom op de RPi aansluiten?

Er zit alleen USB op.
Niks aan SATA of extra stroom aansluitingen. Je kunt dus alleen externe USB harde schijven aansluiten.

@klaphark,hou er rekening mee dat de voedings aansluiting van de raspberry een bijzondere aansluiting is

Er zit alleen USB op.
Niks aan SATA of extra stroom aansluitingen. Je kunt dus alleen externe USB harde schijven aansluiten.
oke daar ging het me om, wil namelijk een torrentserver opzetten en daarvoor heb ik een extrerne hdd nodig.

@vanschagen

de voeding is toch micro usb?

Jep, maar je moet minimaal 500mA geven, met 250mA werkt hij ook, maar niet geweldig (herstarten als je je USB3.0 stick erin steekt enzo :p ). Ik vind het zelf een goede aanwinst, momenteel gebruik ik 'm niet veel, maar dat ligt vooral aan het feit dat ik het wil gebruiken om printplaten aan te sturen, maar daar moet ik me nog in verdiepen. Torrents downloaden geweldig, en met zo'n verbruik is het natuurlijk helemaal mooi;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan