Raster printen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jozo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jozo

Meubilair
Lid geworden
30 okt 2002
Ik heb in word 2013 een raster gemaakt wil deze uitprinten maar voor de printer is het raster onzichtbaar, weet iemand hoe dit te doen ?

Laatst bewerkt:
Als het zou willen zou ik de vraag niet stellen.

Of weet iemand misschien een simpele manier om wat "secure" lijnen op maat op papier te krijgen.
Ik heb de lijnen nodig als mal, het hoeft geen raster te zijn gewoon 10 lijnen 10,5mm en 11,88mm van elkaar.

Begin eens bij het begin: hoe heb je het raster gemaakt?

Of zet in het menu 'rasterlijnen' weergeven aan, dat wil ook nog wel eens helpen.

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    86,5 KB · Weergaven: 113
@gast0225: TS wil zijn raster afdrukken, niet weergeven. Rasterlijnen van tabellen kun je niet afdrukken, al druk je nog zo vaak op Weergeven :). Wél kun je een tabel opmaken met lijnen, en dan boeit het uiteraaard totaal niet meer hoe de rasterlijnweergave staat ingesteld. Die zie je dan namelijk toch niet meer. En met afdrukken gaat alles dan helemaal naar wens. Maar ik vermoed dat TS iets anders bekokstoofd heeft, want dit is niet zo heel moeilijk...

TS heeft de meest dure progs op zijn pc staan maar een paar lijntjes printen maakt hem radeloos (pure onkunde).

Ik wil alleen zoals eerder aangegeven een paar lijnen onder elkaar op vaste afstand om als mal te dienen.

Ik heb de lijnen nodig als mal, het hoeft geen raster te zijn gewoon 10 lijnen 10,5mm en 11,88mm van elkaar.

Raster mag ook natuurlijk dan heb ik het op één vel die ik dan een kwartslag kan draaien

Laatst bewerkt:
Maar wat heb je nu al gedaan? Met een tabel moet het makkelijk te doen zijn, zoals ik in bericht #7 al zei. Word ként verder geen functie om rasters te maken, daarvoor moet je in één van je (ik neem tenminste aan dat je daar op duidde) dure tekenpakketten zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan