Raster tabel op andere computer???

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirkdrent

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2006
Ik heb m.b.v. een bericht op dit forum (Edith bedankt hiervoor) het volgende gedaan om het raster van een tabel niet meer zichtbaar te hebben.

In je werkbalk,onder het kopje tabel, helemaal onderin de lijst staat een optie Raster verbergen. Als je die niet direct ziet in je lijst moet je even je lijst langer maken door op de 2 >> naar benedenpijltjes te gaan staan.

Mijn vraag is nu? Wanneer ik bovenstaande heb gedaan, en ik verstuur het word document als bijlage, ziet de ontvanger de tabel dan ook zonder raster? (want dit is wel de bedoeling).

Dus worden de instellingen van mijn word bestandje automatisch overgenomen en inwerking gezet op de ander zijn computer.

Groetjes Dirk

Zie bijlage deze is al aangepast... Wanneer je hier geen raster ziet is het goed

Bijlagen

Dirk, voor zover ik weet is dit afhankelijk van de instelling van de computer waarop je werkt. Ik zie jouw raster staan hoor, maar kan die evenzeer wegklikken door het vinkje aan te passen.
ErikaC

Zo dit ook automatisch kunnen zonder het vinkje aan te passen. Ik vind het zo slordig lijken wanneer ik mijn cv op deze manier ga versturen?

Gr. Dirk

Je kunt moeilijk de instellingen van de computer instellen van diegene waarheen je cv stuurt. Nu denk ik dat het raster 'standaard' niet zichtbaar is. Maar voor iemand die regelmatig met tabelletjes in Word werkt is het een kwestie van aan- en uitzetten. Het raster is er immers enkel en alleen om je te helpen een zicht te verkrijgen op je tabellen én/of zo een overzichtelijke bladschikking te verkrijgen.
Het komt er dus op neer dat iedereen in principe kan zien (indien gewenst) of je al of niet een tabel gebruikt hebt.
In je cv kan het zelfs een pluspunt zijn dat je met tabellen werkt; zo kan men immers zien dat je meer van de computer weet dan dat sommigen wel eens durven laten uitschijnen.
Ik zou er mij verder niet druk over maken hoor :)
Groetjes,
ErikaC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan