• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

rasterlijnen verbergen

Status
Niet open voor verdere reacties.

patjevangent

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2006
ik zou graag de niet gebruikte rasters verbergen in mijn werkblad, zodanig dat ik enkel de cellen met gegevens in te zien krijg.
is zoiets mogelijk?

bedankt op voorhand

patje

Bedoel je dit:

ga naar: extra/opties/weergave en haal hier het vinkje weg bij raster lijnen.
de lijnen welke je wel wilt zien kun je met celeigenschappen (opmaak/eigenschappen)aanmaken.

Groet,
Ferenc

Je kan deze ook vinden in de toolbar 'formulieren', rechtermuisknop op iedere toolbar geeft een formulier weer waaruit je deze kan kiezen.

Groet,
Ferenc

ik zou graag de niet gebruikte rasters verbergen in mijn werkblad, zodanig dat ik enkel de cellen met gegevens in te zien krijg.
is zoiets mogelijk?

bedankt op voorhand

patje

Bedoel je dat je op elk moment automatisch:

- geen raster wilt hebben voor lege cellen
- wel een raster wilt hebben voor gebruikte cellen

Kan je een voorbeeldbestandje plaatsen?

Wigi

Je kan deze ook vinden in de toolbar 'formulieren', rechtermuisknop op iedere toolbar geeft een formulier weer waaruit je deze kan kiezen.

Groet,
Ferenc

Dat wist ik niet. Ik deed / doe dat altijd bij Extra > Opties > Weergave > Rasterlijnen.

Tja voor mij is het hiermee opgelost direct een heel aantal mogelijkheden. Hehe ,bedankt daarvoor iedereen.

Patje

Zou je de vraag nog op opgelost kunnen plaatsen?

Dank je wel,
Ferenc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan