Luuknl
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 29 jan 2010
Ik heb jammer genoeg onder windows xp en windows 7 een heel erg ratelende harde schijf. Deze is 40gb (in gebruik 37gb) en verder weet ik er eigenlijk niets van qua naam enzo. Dus dat moeten jullie even zeggen waar ik dat kan vinden en ik heb geen zin om de kast open te halen dus dat doe ik niet. Maar ik vind het raar dat hij onder xp en 7 wél rateld, en onder windows 98 niet... Ik snap dat windows 98 vele malen kleiner is, en dat hij daar niet zo hard naar bestanden hoeft te zoeken. Maar raar toch? Er zit wel een rubber hoesje om zodat hij niet gaat trillen, maar dat helpt niet tegen het ratelen. Verder is het ook geen supper volle schijf, want ik heb er een week geleden ofzo xp opgezet, toen daarin virtual pc, en in virtual pc heb ik windows 98 opgezet. Daarna op een andere partitie windows 7 geïnstalleerd.
Dus vertellen jullie me waar ik de naam v/d hd kan vinden, dan hoor ik van jullie graag de mogelijke oorzaak!:thumb:
Dus vertellen jullie me waar ik de naam v/d hd kan vinden, dan hoor ik van jullie graag de mogelijke oorzaak!:thumb: