Raven Shield

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sophya

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2005
HEEY !

ik heb een probleem bij de installatie van het spel
' Rainbow Six 3 : Raven shield ' ;

Als ik , naar het einde van de download toe , gevraagd wordt om de 2de CD in steken , krijg ik vervolgens een error ivm. de ' STREAM.SSO ' ik vermoed dat dit iets met het geluid te maken heeft...
Ik heb al geprobeerd om de inhoud van de CD op de harde schijf apart te schrijven maar echter met geen resultaat...
Wat kan ik er nu aan doen?

Alvast bedankt voor jouw antwoord,
Sophya Duchamoinier d'Alrac

Bijlagen

• sophya 4.jpg
    sophya 4.jpg
    29,4 KB · Weergaven: 114
Laatst bewerkt:
1 ) verwijder even e-mail adres als je wil, tegen spam etc. (voor je eigen bestwil)

2 ) je zegt: Als ik , naar het einde van de download toe , Heb je hem gedownload? Of bedoel je de installatie?

3 ) ik ga is ff zoeken wat voor fout het is als ik het kan viinden :)

4 ) waar mag die foto voor zijn?¿ Om meer aandacht te krijgen?

hallo,

wel ik bedoelde eigenlijk naar het einde van de installatie toe maar ik probeerde ook al een download vandaar de fout...

De foto dient omdat ja, ikzelf het ook aangenamer vindt om te zien tegen wie ik praat.

Bedankt al voor je moeite...

Bijlagen

• sophya 4.jpg
    sophya 4.jpg
    29,4 KB · Weergaven: 56
Ik zal eens een nieuwe account aanmaken maar ik denk dat het aan de CD zelf ligt,
er zijn namelijk nogal wat krassen op maar als dit het probleem is, wat kan ik er dan aan doen?

Bedankt voor je moeite,

niet heel vee als je cd kapot is, er is wel een programmatje die dat checkt of je cd nog goed is. Ik zal hem even opzoeken

Edit
Check ook even als je nog een andere cd/dvd-rom speler / pc hebt of hij daar wel mee werkt.

Edit
CDCheck » http://www.elpros.si/CDCheck/

Laatst bewerkt:
ey ,

seg maar als ik ( dit kan ik wel niet ) de CD nu zou kopiëren?

als ik bij google 'raven shield stream.sso' zoek kom ik op forums waar de meest voorkomende oorzaak toch een geschramde CD is...

Bedankt,
SDDA

ey ,

seg maar als ik ( dit kan ik wel niet ) de CD nu zou kopiëren?

als ik bij google 'raven shield stream.sso' zoek kom ik op forums waar de meest voorkomende oorzaak toch een geschramde CD is...

Als ik installeer op een andere account heb ik nog het zelfde probleem maar ik krijg een venster met info over de error ( onjuiste functie, nvdr )

Als je de naam vh programma hebt?

Bedankt,
SDDA

SORRY VOOR HET DUBBELE BERICHT

lees even mijn laatste bericht.
niet heel vee als je cd kapot is, er is wel een programmatje die dat checkt of je cd nog goed is. Ik zal hem even opzoeken Edit Check ook even als je nog een andere cd/dvd-rom speler / pc hebt of hij daar wel mee werkt. Edit CDCheck » http://www.elpros.si/CDCheck/

en op een andere account iets installeren maakt niks uit. Omdat het hier waarschijnlijk of om hardware (CD-ROM-speler) of de cd zelf gaat. En dat is het zelfde bij een andere account.

Een andere computer kan je wel gebruiken. Of hij het dan doet.

Mijn eigen eind conclusie: waarschijnlijk is je cd niet goed leesbaar meer

Laatst bewerkt:
Wel ja ,
na de CD getest te hebben blijkt het volgende :

Errors
- errors: 50
- warnings: 0
- other: 1

FOUTEN :

error;win32;Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) (code: 23);D:\sounds\STREAM.SS0
error;win32;Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) (code: 23);D:\Support\DirectX\DirectX.cab
error;win32;Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) (code: 23);D:\Support\DirectX\dsetup32.dll
error;win32;Onjuiste functie. (code: 1);D:\Support\DirectX\dxnt.cab
error;win32;Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) (code: 23);D:\Support\DirectX\ManagedDX.CAB
error;win32;Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) (code: 23);D:\Support\Game Service\data2.cab
error;win32;Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) (code: 23);D:\Support\Game Service\ikernel.ex_
error;win32;Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) (code: 23);D:\Support\Game Service\setup.inx
error;win32;Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) (code: 23);D:\Support\Manual\English_UK\Manual.pdf
error;win32;Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) (code: 23);D:\Support\Manual\English_UK\Manual_Dutch.pdf
error;win32;Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) (code: 23);D:\Support\Register\regsetup.exe
error;win32;Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) (code: 23);D:\Support\Register\register\config.xml
error;win32;Onjuiste functie. (code: 1);D:\Support\Register\register\register.exe
error;win32;Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) (code: 23);D:\Support\Register\register\dll\ASYCFILT.DLL
error;win32;Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) (code: 23);D:\Support\Register\register\dll\COMCAT.DLL
error;win32;Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) (code: 23);D:\Support\Register\register\dll\COMDLG32.DLL
error;win32;Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) (code: 23);D:\Support\Register\register\dll\Comdlg32.oca
error;win32;Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) (code: 23);D:\Support\Register\register\dll\comdlg32.ocx
error;win32;Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) (code: 23);D:\Support\Register\register\dll\MSINET.oca
error;win32;Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) (code: 23);D:\Support\Register\register\dll\MSINET.OCX
error;win32;Onjuiste functie. (code: 1);D:\Support\Register\register\dll\msvbvm60.dll
error;win32;Onjuiste functie. (code: 1);D:\Support\Register\register\dll\msxml.dll
error;win32;Onjuiste functie. (code: 1);D:\Support\Register\register\dll\msxml3.dll
error;win32;Onjuiste functie. (code: 1);D:\Support\Register\register\dll\msxml3a.dll
error;win32;Onjuiste functie. (code: 1);D:\Support\Register\register\dll\msxml3r.dll
error;win32;Onjuiste functie. (code: 1);D:\Support\Register\register\dll\msxmlr.dll
error;win32;Onjuiste functie. (code: 1);D:\Support\Register\register\dll\OLEAUT32.DLL
error;win32;Onjuiste functie. (code: 1);D:\Support\Register\register\dll\OLEPRO32.DLL
error;win32;Onjuiste functie. (code: 1);D:\Support\Register\register\dll\STDOLE2.TLB
error;win32;Onjuiste functie. (code: 1);D:\Support\Register\register\dll\VB5DB.DLL
error;win32;Onjuiste functie. (code: 1);D:\Support\Register\register\dll\xmlinst.exe
error;win32;Onjuiste functie. (code: 1);D:\Support\Register\register\dll\xmlparse.dll
error;win32;Onjuiste functie. (code: 1);D:\Support\Register\register\dll\xmltok.dll
error;win32;Onjuiste functie. (code: 1);D:\Videos\Airport.bik
error;win32;Onjuiste functie. (code: 1);D:\Videos\Airport_Night.bik
error;win32;Onjuiste functie. (code: 1);D:\Videos\Alpines.bik
error;win32;Onjuiste functie. (code: 1);D:\Videos\Bank.bik
error;win32;Onjuiste functie. (code: 1);D:\Videos\Garage.bik
error;win32;Onjuiste functie. (code: 1);D:\Videos\Generic_intel.bik
error;win32;Onjuiste functie. (code: 1);D:\Videos\Import_Export.bik
error;win32;Onjuiste functie. (code: 1);D:\Videos\Island.bik
error;win32;Onjuiste functie. (code: 1);D:\Videos\Island_Dawn.bik
error;win32;Onjuiste functie. (code: 1);D:\Videos\Logos.bik
error;win32;Onjuiste functie. (code: 1);D:\Videos\MeatPacking.bik
error;win32;Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) (code: 23);D:\Videos\MeatPacking_Day.bik
error;win32;Onjuiste functie. (code: 1);D:\Videos\Mountain_high.bik
error;win32;Onjuiste functie. (code: 1);D:\Videos\Oil_Refinery.bik
error;win32;Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) (code: 23);D:\Videos\Parade.bik
error;win32;Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) (code: 23);D:\Videos\int\Bank_Outro.bik
error;win32;Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) (code: 23);D:\Videos\int\RS_Outro.bik

:D :(

Bestaat er niets om de CD te cleanen of kan ik UBI mij een nieuwe CD laten opsturen?

Ik heb momenteel ook niet echt de mogelijkheid om het op een andere Pc te testen ( voldoet niet aan systeemeisen )

Laatst bewerkt:
Ik KAN geen cd branden...
( misschien jij ??? )

Ps : de andere berichten gingen over de download ervan...:8-0:

Laatst bewerkt:
error;win32;Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) (code: 23);D:\sounds\STREAM.SS0
Dat is meteen in de eerste regel te vinden van de fouten reeks. Nou probleem 'opgelost', hij is gewoon kapot.

R.I.P. RavenShield CD-ROM

Wel ,

mijn vraag was dus : kan ik het aan ubi vragen of kan ik de schrammen op een of andere manier weg krijgen
( of kopieert u hem ?? )

PS: X |< X

een cd is dan éénmaal kapot. Die kan je niet weghalen.

En het is je eigen verantwoordelijkheid dat die cd bekrast / beschadigt is. Dus daar doet ubi niks aan.

En branden heeft ook geen nut omdat hij dan dat deel nog niet kan lezen van die kapotte cd. Dus heb je alsnog een kopie van een kapotte cd die zelf ook kapot is. Dat is samen 2 kapotte cd's :p

AA

If its a real copy try cleaning it with one of those fadangled cd cleaning thingos, they are quite good at removing scratches etc.

AA

Ok the game begins to install itself and when it gets to the stream.sso file it crashes i believe it is the first file on the second disk. Is there anything i could do to get this to work or do i have to buy a new game?

--> What kind of error does it give? You might want to try and copy the files to HD and install them from there. Barring that you can always try Ubi's wonderful tech support- they'd be able to help out in some fashion. If the disc is damaged they can send a new one.

AA

have some problems with ravenshield... a file is corrupt due to a scratch on the cd -_- its a file called Stream.sso or ss0

Got msn now as well..

Add me on goblinterrorist@hotmail.com

I had that once before,
just clean the CD a little and put it in the drive again it should work.
Weeeee and then hit the TS and our server.
I hope Im online tonight Thurs. if not for sure tomorrow Fr. evening around 20.ooh i should hit the channel

?????? ....???????
reactie?

Bronnen:

http://www.theplatoon.com/snitz/topic.asp?TOPIC_ID=27484
http://www.alco.net.au/forum/forums/printer-friendly.asp?tid=2463
http://www.amc-clan.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=457

nou reacties:

* Er staat dat je je cd moet schoonmaken, nou ik zou zeggen probeer het eens!
* Wat ubi doet, vind ik raar maar misschien heb je geluk.

De antwoorden staan daar toch al :confused:
Wat wil je eigenlijk? Moeten wij hem voor je schoon gaan maken?¿ Wij kunnen nu niks meer doen.

Wel ja dat bedoelde ik dus niet...

Ivm. het kopiëren ; kan men de ' sounds ' niet weglaten dan (mits de gevolgen uiteraard )

en ivm het schoonmaken ; ih. begin vh.bericht gaat het ook over schrammen

Als je een beschadigde cd hebt kun je het volgende nog proberen.
Maak de cd voorzichtig schoon met een klein beetje tandpasta.
Wrijf vanaf het centrum naar de buitenkant.
Je zou nog kunnen proberen de cd te branden op de laagste snelheid.
De brand software zou de gegevensfouten kunnen repareren, het heeft bij mij een keer gewerkt maar wil niet zeggen dat het een oplossing is.
Veel succes ermee. :)

Oeps, foto vergeten. ;)

cyclische redundantiecontrole
geeft vrijwel altijd een beschadigde disk aan.

De truuk met tandpasta schijnt te werken, zelf nog nooit toegepast.
In ieder geval moet ie er weer mooi van door gaan glimmen ;).

Elmex White, nu ook voor uw CD's :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan