Rayman 3 - wie helpt mij door Fairy Council?

• Onderwerp starter Onderwerp starter buffy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

buffy

Meubilair
Lid geworden
29 jan 2003
Hoi,

Ik ben bezig met Rayman 3, de PC-versie, maar kom met geen mogelijkheid door Fairy Council heen. Ik kom wel boven bij dat plafond door met de strafe knop ingedrukt beurtelings linksom en rechtom op die 'hand' te vuren/stompen, maar hoe kom ik daar boven in hemelsnaam verder? Op www.raymanzone.com las ik dat het zou lukken door gewoon snel door te gaan met die lateral shots, maar ik kan ermee doorgaan tot ik een ons weeg - er gebeurt gewoon helemaal niets! Zeer frustrerend. Wie heeft de gouden tip?

(Cheats zijn er niet, dus kom s.v.p. niet met dat antwoord van "zoek eens met Google naar cheats"...)

Groetjes,

Buffy

Ik heb het fairy Council al heel vaak uitgespeeld maar ik kan je ff niet volgen.

Wil je precies zeggen waar je bent?

Geplaatst door dude90
Ik heb het fairy Council al heel vaak uitgespeeld maar ik kan je ff niet volgen.

Wil je precies zeggen waar je bent?

Heb je het wel over de pc-versie? Bij de PS en X-box versies schijnt dit level namelijk anders te zijn.

Maar goed... Eerst ga ik één verdieping omhoog, via een soort platform dat omhoog beweegt als ik herhaaldelijk tegen de 'knop' met een hand erop getekend sla. Op de verdieping waar ik aankom schop/sla ik vijf tonnetjes kapot. Dankzij dat vernielen van die tonnetjes gaat (weer een verdieping hoger) een deur open. Ik ga door die deur en spring daar op een balkonachtig platform. Weer is zo'n 'knop' met die hand erop te zien, verscholen achter een soort scherm met matglas erin. Door lateral shots uit te delen, beurtelings rechtsom en linksom, gaat het platform waarop ik sta omhoog. (Lateral shots zijn die vuistslagen/schoten met een curve.) Boven aangekomen...... heb ik werkelijk geen flauw benul wat ik moet doen. Stop ik met het uitdelen van die kromme slagen/schoten, dan zak ik weer naar beneden en dat moet dus niet. Maar hoe kom ik daarboven nu verder? Ik kan nergens op springen, volgens mij, het uitdelen van lateral shots leidt nergens toe, maar ik zie werkelijk niets anders wat ik zou kúnnen doen...

Rechts en links van je kun je ergens opspringen. Daar is ook zo'n platform.

Geplaatst door dude90
Rechts en links van je kun je ergens opspringen. Daar is ook zo'n platform.

Dat kan dus wel? Ik donder steeds naar beneden... Maar goed, zal het blijven proberen. Bedankt in ieder geval.

...en toen lukte het ineens wel. Maf. Ben inmiddels een stukje verder, zit nu in Clearleaf Forest. Geinig spel zeg!

Vind ik ook!

Maar ik zit op een andere plaats vast. :(

Maar goed dat het nu gelukt is! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan