Rayman 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
Hallo hier!!!

Ik zit al weer een vast bij de 2e etage bij het begin!! eerst ga je dus je omhoog via je spatie achter elkaar in te drukken omhoog daarna kom je op een soort balkon en als je dus op de balkon gaat staan staat er dit(press rctrl button pressed down?)ik heb bijna alles gedaan maar met enige resultaat!???

wie weet wat ik dan moet doen , ik heb een force feedback pro sidewinder op aangesloten!voor alle duidelijkheid .!
( er zijn nog helaas geen cheats voor dit spel)
Alvast erg bedankt!

Michael.J

Laatst bewerkt:
ik zou denken rechter Ctrl of anders dat knuppeltje rechts van de Feedback (als die d'r zit)
maar dat zou je zelf ook al wel bedacht hebben....

nee

hai

Helaas is het niet opgelost,want als ik op die soort balkon sta en ik druk rctrl in staat er move on the side???

er gebeurt bijna niks alleen Rayman maakt een raar beweging maar wat ik precies moet doen ?????

Echt wazig maar evengoed bedankt voor je antwoord,hoop dat je weet wat ik bedoel.!

Michael.J

rechter Ctrl ingedrukt houden en dan met de pijltjes opzij lopen??? misschien?

als hij ff een rare beweging maakt denk ik namelijk dat je hem ingedrukt moet houden...

hoop dat het lukt

Hoi,

duurde bij mij ook een poos voordat het lukte, maar oefening baart kunst. Je moet inderdaad 'strafen', dus de rechter-ctrl knop ingedrukt houden en dan naar links en rechts bewegen, en steeds om de beurt linksom en rechtsom 'lateral shots' afvuren op de hand die je achter dat scherm (of hoe je het ook moet noemen) ziet. 'De bocht om' stompen dus steeds, eerst een keer aan de ene kant, dan een keer aan de andere kant, etc. Je zult merken dat het platform waarop je staat dan omhoog gaat. Doe dit een beetje snel en precies en spring zodra je boven bent op dat andere platform. Het vergt, zoals gezegd, wat oefening maar op den duur lukt het wel.

Nog nauwkeuriger uitleg (van het forum van Raymanzone.com):

Okay, time to get this thing SORTED. If you are a newb to Rayman 3, and you're stuck on the first level, curving punches around that wall on the lift? No prob, read this simple step guide, and it will be made easy.

1. Face the hand-target

2. Hold down the strafe button. If you don't know what it is, look in the game options.

3. Hold down a direction button (left or right) still pressing the strafe button.

4. Still holding down both buttons, press fire.

5. Eat some cheese

6. Ignore no. 5

7. If it curved, but nothing happened, either:

a) make sure you are facing the lift straight on, and you are standing on the little platform in front of it.

b) press the opposite direction button to the one you just pressed (if you pressed left, try right, if you tried right, try left)

8. Practise

9. When you have shot the hand-sign, and the lift goes up a bit, do 7-b

10. Repeat until you get to the top, and jump onto the ledge

11. If this fails ask an older member of your family to try it

12. If that fails consult the ubisoft helpline, or email

13. Play the rest of the game with a big grin on your face. If anyone else gets stuck, say "Well, I managed it all by myself" without mentioning this guide.

Bron: http://www.raymanzone.com/forums/viewtopic.php?t=17436

hoi

hoi
bedankt voor je tip heb ik ook gebruikt en nu lukt het me
na veel gedoe alleen als ik helemaal boven ben kan ik niet verder er is een stukje weg meer niet en een beest wat moet ik doen
:confused::confused:

hoi
bedankt voor je tip heb ik ook gebruikt en nu lukt het me
na veel gedoe alleen als ik helemaal boven ben kan ik niet verder er is een stukje weg meer niet en een beest wat moet ik doen
:confused::confused:

heey heey

ik ben nieuw hier en heb Rayman sinds vandaag omdat ik em toevallig in de winkel voor weinig kon kopen en dacht ach laat ik het ook eens gaan proberen.

dat stukje met dat bruggetje waar jij niet uitkomt moet je op dezelfde manier doen als dat je met het plateau omhoog gekomen bent,dmv kogels gooien in een bochie :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan