Rayman

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bugsi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bugsi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jun 2003
Ik zit bij rayman 1 vast. Ik moet een draak doden die telkens vuur spuwt en dan vallen er steeds blokjes onder je voeten weg en als ze allemaal weg zijn val je in het vuur.
Maar ik weet niet hoe ik voorbij die draak kom.
Wie kan mij helpen???

Vul eens het woord "gamecheat" in op je zoekmachien.

Op heel veel cheat sites kun je ook tips en dergelijke vinden.

Rayman is cool :D

Ik vond het spel gewoon te moeilijk soms, om in het eindlevel te komen moest je gewoon alle electoons bevrijden, en dat is gewoon niet te doen... :confused:

Die muziek vond ik ook altijd supermooi :)

Cheats...

Ze werken wel, maar ze helpen je niet met het vinden van alle kooien... ze zorgen er alleen maar voor dat je langer kunt zoeken :p

dit zijn de codes als ik het me goed herinner:

raylives : 99 levens
raypoint : 10 van die blauwe dingen erbij
goldfist : gouden vuist
winmap : het level winnenHey
allworld : alle levels zien

Ik hoop het spel altijd nog te kunnen uistpelen, als iemand nog ideeën heeft hoe ik dit spel kan uitspelen, heb ik niet voor niets 100 gulden betaald voor dat spel :)

Bedankt voor de cheats! :thumb: Ik heb Rayman Gold. Dat is het orginele spel + nog een ander Rayman spel. Op 1 cdrom! Maar ik zat al een paar weken vast in een level en nu heb ik maar 'winmap' gebruikt. En kan ik weer met veel plezier verderspelen!

dude90

Je bedoelt dat je ook Rayman Designer hebt, die heb ik ook, alleen maar een paar keer gespeeld, daarmee kun je zelf levels maken. Snap er weinig van.

Ik zou wel eens willen weten of er een walkthrough is, waar opstaat waar alle kooien staan, dan kan ik het ook opnemen tegen die evil mister nogwat, ben de naam kwijt :p

Ja die editor heb ik ook. Maar ik snap er weinig van :(. Ik gebruik hem ook bijna nooit omdat ik het spel veel leuker vind!!

Ja, het spel is idd leuker, maar bij die editor zitten ook een paar levels bij. Staat wel op de doos die ergens in het stof ligt...

Maar ik zou graag willen weten waar al die kooitjes zich bevinden, dan kan ik een keer verder :)

Ik heb Raymon 2 ook gespeeld, maar gek genoeg vind ik 1 toch beter... 2 ziet er ook wel goed uit, maar 1 is gewoon het Rayman spel.

Misschien moet ik ff gaan Googlen naar een walktrough, er zal vast wel iemand zijn die zich verveelde en alles heeft opgeschreven, hoop ik... :rolleyes:

Op de doos van mij staat nergens hoe de editor werkt. En er zit ook geen handleiding bij.....

Ik heb beide los in een doos, en er zitten ook 2 handleidingen bij. Er staat in uitgelegd hoe die werkt, dus... :)

Ik heb ze ff onder het stof vandaan gehaald :d

ehm... doen ze het in XP??? ik meende van niet :(

Op mijn computer doet hij het perfect. ik heb pc met win 98 en het is een pentium 1 processor ( 233 mhz)

Ik weet het niet.... Maar ik heb hier een afbeelding van de achterkant bijgevoegd.

Oeps bestand was te groo :o hier is hij echt:

Bijlagen

• rayman.jpg
    rayman.jpg
    66,3 KB · Weergaven: 57
oh die, 2 in 1 :)

ik heb 2 losse dozen, ik heb dat spel toen gekocht toen die in 1995 uitkwam, en die level designer ook gelijk.

Maar ik zal het eens installeren, kijken of het lukt...

Heb jij MSN of ICQ? :p

Ik heb MSN. Ik heb een weekje terug Rayman 3 gekocht voor op de gamecube. Die is ook wel cool. :cool:

Rayman 3 heb ik nog niet gezien, ik ben nu 1 aan het installeren, maar hij zegt dat die te weinig ruimte vrij heeft voor video, terwijl ik 900 MB vrij heb ofzo :confused:

Misschien is het makkelijker om via MSN te praten dan van die berichten posten :)

Als je met msn tegelijk online bent praat het wel gemakkelijker. Maar als je dan altijd op verschillende tijdstippen online bent dan is het gemakkelijker om berichten te plaatsen. Want die kun je altijd lezen en er een antwoord geven....
Ik zou wel willen chatten maar met deze berichten vind ik het handiger. :)

Ja, ok, maar dit duurt ook zo lang voordat je antwoord terug hebt... ik vind msn makkelijker

Rayman doet het niet onder XP :(

Ik denk dat ik Windows 98 ernaast ga installeren...

En email is er ook nog :p

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan