Razer Chimaera 5.1 microfoon doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartjelol

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2012
Hallo iedereen,

Weet iemand hoe ik mijn microfoon op mijn Chimaera 5.1 werkend krijg op mijn PC?
Moet er een aparte kabel worden aangeschaft?
Ik ben een beginner wat betreft audio. Dus ik kan geen ingewikkelde dingen vertellen haha,

Dus als ik die kabel heb van allekabels.nl is dat de enigste kabel die ik nodig heb voor audio en microfoon?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja. Maar dan heb je gewoon stereo weergave en geen surround.

En hoe ik krijg dan toch surround :O? Want ik heb niet voor niks 70 euro meer betaald voor surround.

Met een optische (toslink) kabeltje. Maar dan moet je PC ook een optische uit hebben.

p.s. Je kunt gewoon onderaan reageren zonder op knopje Quote te klikken. :) (Scheelt frankwannet veel werk...)

Laatst bewerkt:
En als je pc dit niet heeft, heb je dan een nieuwe geluidskaart nodig? Zo ja, welke raad je aan?

Zal alleen zin hebben als bron (wat je afspeelt) ook surround is (dus geen mp3 of cd).
Welke geluidskaart? goedkoopste met optische toslink uitgang. (Tegenwoordig zijn ze allemaal goed.) :)

@Bartjelol:

Gaarne gebruik maken van de knop "Reageer op vraag" of venster "Snel Reageren."
Nu quote je telkens de voorganger en topics worden zo onnodig lang met wederom de gehele tekst van je voorganger.
Een quote (of een deel van) kan men gebruiken als men ergens specifiek op wilt reageren.

Succes met je vraag.

Yep. Op die grijsklepje. (Kunt toslink kabeltje daar zo indrukken.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan