Razer Diamondback 3G unplug/replug na startup

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacksparrow1971

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2007
Hallo, ik heb een Razer Diamondback 3G (al een jaar) die ik eerst op mijn oude pc met XP zonder enig probleem heb gebruikt. Nu heb ik een nieuwe pc met een Asus P7P55D-LE moederbord met Vista Ultimate 64 bit SP1 erop. Nu moet ik bijna iedere keer als ik de pc aanzet de muis eruit trekken en er weer in steken omdat hij het anders niet doet, de leds werken dan ook niet, ze gaan wel mee en dan aan tijdens het opstarten. De muis is in orde, ik heb hetzelfde probleem met de Razer Diamondback 3G van mijn neefje. Het maakt ook niet uit welke usb poort ik gebruik het blijft terugkomen. Het Razer pictogram in de taakbalk is ook niet aanwezig tot ik de muis replug. Het probleem komt alleen voor tijdens een ''koude'' start, niet als ik de pc herstart (start, opnieuw opstarten) dus er zit wel stroom op de usb poorten. Ik heb via Google al veel over deze problemen gelezen, ook met andere moederborden en muizen, maar helaas geen oplossing gevonden.

Kan iemand mij hiermee helpen?
Groeten, Marcel

Ik heb hetzelfde probleem alleen dan met de Razer Imperator.

Ik draai momenteel Windows Vista Home Premium 64 bit en zelfs tijdens het gamen loopt hij af en toe vast. Moet dan de game uit, opnieuw inpluggen en wachten tot hij weer reageert.

Een vriend van me deed de suggestie om de drivers van Razer weg te gooien, de muis opnieuw in te pluggen en gebruik te maken van de standaard muis drivers in Vista. Je kunt ook proberen een andere USB ingang te gebruiken.

Hoi, ik heb alle usb poorten geprobeerd, met software/zonder software, het internet afgestruind voor een oplossing enz. enz.
Ik heb nu een Steelseries Xai in gebruik en die werkt perfect, ik zal wel nooit weten waar het aan gelegen heeft maar heb gelezen dat er veel Razer muizen zijn met dit probleem, erg jammer!!!

Grtz

Klopt er zijn meer mensen met dit soort problemen. Ik was eerlijk gezegd ook wel verbaasd dat er zoveel klachten waren, aangezien je van een merk zoals Razer toch wel mag verwachten dat het goede kwaliteit levert (de prijs is er in ieder geval wel naar).

Tja, het is te gek dat ik van ellende een andere muis heb moeten kopen! Ik heb Razer ook wat mails gestuurd met het probleem en dan krijg je mails terug van: install the right driver enzo. Net alsof ik daar nog niet aan had gedacht :rolleyes:, de prijs is inderdaad pittig van dat spul, niet erg maar dan mag het wel naar behoren werken!! Ze weten zelf bij Razer duidelijk totaal niet waar het aan ligt, het probleem dat jij hebt is helemaal te erg dat je zelfs ingame problemen hebt met de muis! Dan heb je er helemaal niks meer aan. Ik ben blij met mijn Steelseries Xai, die werkt perfect, de prijs daarvan is helemaal bezopen maar hij doet het wel!!:p

Bedankt voor je reactie!!
Grtz Marcel

Razer

Beste,

Ik bezit de Razer mamba, en moet toegeven dat mijn product dit helemaal niet doet :O

Ik kan hem gerust op meerdere pc's proberen... Hebben jullie gezorgd dat de onboard drivers even zijn aan de drivers op je pc?

MVG

Bram

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan