Razor Boomslang 2100

• Onderwerp starter Onderwerp starter tron
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tron

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 nov 2001
Ik bezit nu een tijdje de veelgeprezen Terratec myst ifyRazor Boomslang 2100 muis. (met speedpad)

Ik wist dat het wennen zou zijn aangezien de pointer als een opgevoerde 16 kleps horzel over het scherm vliegt.

Een beweging van minder dan een centimeter laat de pointer het hele scherm bestrijken.

Ik heb hem dus nu een aantal weken maar het ding is enorm groot (scrollen is een crime) en mijn arm is volgens mij ondertussen volkomen F.U.B.A.R. :(

Maw. ik denk niet dat ik kan wennen aan deze muis, maar aan de andere kant zijn er massa's mensen die zweren bij die muis.

Heeft iemand ervaring met die muis en is hij / zij er wel tevreden over?

Of doe ik iets verkeerd?

Mvg.

Oops , in verkeerde sectie geplaatst ! :o

Laatst bewerkt:
Ziet er vrij normaal uit qua vorm:
http://www.casetech.co.uk/images/MystifyRazerBoomSlang2.jpg

De snelheid kan je gewoon instellen bij de muis-opties.

Wil je echt een fatsoenlijke, goede game-muis, ga dan voor een Logitech MX500 (met draad, optisch) of een MX700 (draadloos, optisch en met snelle oplader).

Ik heb de MX700 en dat ding werkt echt perfect onder o.a het gamen. Persoonlijk bestaat er geen betere muis op dit moment.

Boomslang

Klopt Muurhond,

De muis ziet er op papier (Beeldscherm) normaal uit maar het ding is enorm groot. :confused:

De snelheid is het probleem niet zo (en tevens instelbaar via de eigen software van Terratec) want dat is gewoon super handig bij snelle FPS games.

Daarbij kost hij ook nog eens € 75,00 en maakt nog gebruik van een balletje.

Het schijnt zijn extreme gevoeligheid te zijn (2100 DPI) die hem volgens vele reviews verheffen boven alle andere muizen.

Maar door zijn afmetingen bedoelen ze waarschijnlijk je arm met die extreme gevoeligheid. :(

Ik was dus benieuwd of er Helpmij'ers zijn die die muis ook hebben en er wel tevreden over zijn.

Zie bijlage:

Bijlagen

• boomslang.jpg
    boomslang.jpg
    75,6 KB · Weergaven: 18
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan