Rcon status werkt niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

fenix70

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2010
Beste,

Ik speel al een tijdje MOHAA, m'n rcon status heeft het altijd gedaan maar nu een week of 2 werkt hij niet, Heb een hele bekende server op MOHAA waar iedereen mij aan kent, dus er zijn ook heel veel cheaters die ik niet meer kan kicken.

Mijn rcon status werkt alleen als er minder als 16 personen in me server zitten.

Gelieve iemand die mij kan helpen?,

Ik ben bereid om wat te verliezen hiervoor,, want dit vind ik totaal niet werken, ik zoek al weken een oplossing ervoor op google etc etc, maar niet kunnen vinden dus nu ben ik op forums aan het plaatsen en hopen dat er nu toch wel iemand met een oplossing komt,

Mvg FeniX^

hiervoor zal je contact met je hoster moeten opnemen....

Contact opnemen met me host heeft geen nut,

Omdat dit probleem alleen bij mij volgt, verdere admins van me server kunnen het gewoon gebruiken,

Heb me hoster al aangesproken en die weet het dus niet, en ten tweede ben ik een werknemer van me hoster, dus maar het wil toch maar niet werken?

Misschien oplossingen?

her installatie van medal of honor geprobeerd?

Ja al geprobeerd,

Ook xfire reinstalled, aan me hosters geweest, maar nee het probleem licht aan mij, ik ben voledig clean dus begrijp er ook niet meer veel van,

Ja al geprobeerd,

Ook xfire reinstalled, aan me hosters geweest, maar nee het probleem licht aan mij, ik ben voledig clean dus begrijp er ook niet meer veel van,

Rcon hoort bij een server, en staat los van wat jij op je computer hebt of hoe je deze gebruikt,
het probleem ligt wel degelijk bij de hoster.
RCON WERKT OP DE SERVER, EN NIET OP JOU PC...

een server moet zijn command gewoon uitvoeren, maakt niet uit door welk systeem, windows xp /95/98/2000 zelfs met linux moet een server de commands gewoon opvolgen,
ik ben zelf ook hoster van MOH servers geweest, inmiddels met webhosting bezig...

Laatst bewerkt:
Ja ik kan ook op me server de command uit voeren, maar als er minder als 16 personen in zitten,

Maar de overige admins kunnen het gewoon gebruiken ook al is de server meer dan 25 personen vol,

Daarom is mijn vraag waar kan ik het probleem uithalen?

Heb zelf een nvidia video kaart, toevalig even op je display gezien en een nieuwe driver erop gedownload, kan dat ook de oorzaak zijn?

Ja ik kan ook op me server de command uit voeren, maar als er minder als 16 personen in zitten,

Maar de overige admins kunnen het gewoon gebruiken ook al is de server meer dan 25 personen vol,

Daarom is mijn vraag waar kan ik het probleem uithalen?

Heb zelf een nvidia video kaart, toevalig even op je display gezien en een nieuwe driver erop gedownload, kan dat ook de oorzaak zijn?

nee, dit heeft absoluut helemaal niks met je grafische kaart te maken...
grafische kaarten zijn alleen om de 'computer taal' om te zetten naar een display die jij op je scherm weer ziet.

Dit probleem moet op de server zijn, kan het dat de hoster jou voor bepaalde commands heeft gebanned, (je IP-adres)

Oh zo had ik het nog niet bekeken, ik ga even op een andere host proberen of het wel lukt,

heb het even aan me hoster gevraagd,

Dit was zijn antwoord:
*nee kan je geen rechten meer geven !
*moet ik even na vragen bij tcadmin
*ja ik kan je die rechten niet verlenen omdat ik die optie's niet voor je kan veranderen ( die zijn er simpel weg niet )

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan