RCT 1 Win 7 x64 games saven en loaden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

drioras

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
Hallo allemaal,

zoals de titel al zegt heb ik een vraag/hulp nodig bij RCT 1. Het is een oud spel, maar doet het gewoon goed zoals het moet doen op windows 7 x64. Nu is het alleen zo dat ik mijn parken niet kan opslaan, dan bedoel ik niet dat als ik op ''spel opslaan'' druk dat er dan een error komt, maar meer dat als ik op ''spel opslaan'' druk dat er dan niks gebeurd.
Het enige wat er gebeurd is dat het scherm dan even voor een halve sec freezed en dat de muziek van het spel dan door blijft gaan, en daarna gaat het spel verder, net doende als of ik niet op ''spel opslaan'' heb gedrukt:confused: Dit is hetzelfde als dat ik een park wil laden in het begin menu.:(

Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik heb dit spel net weer achter een Kast vandaan gevist, en het is en blijft een leuk spel. :)

Mvg,
Drioras.

Laatst bewerkt:
LET OP! DEZE VERANDERT JE SPEL IN HET DUITS!!

Liep ik toevallig ook laatst tegenaan. Download het bestandje hier:
klik

download het bestand, plak die in de Hasbro Interactive map in program files (of een andere plek waar je hem geïnstalleerd heb) en Let Op: Sla wel eerst je originele RTC.exe op!. Nadat je hem gekopieerd hebt moet je rechtermuisknop op nieuwe RTC.exe doen, eigenschappen, compatibiliteit instellen op Windows XP service pack 2, en vervolgens kan je hem spelen.

Hiermee heb ik het laad probleem en het opslaan probleem gefikst.
Hoop je hiermee te helpen.

Laatst bewerkt:
Bedankt! hij doet het nu wel, alleen zoals je al zegt hij is in het duits :/

eigenlijk mag ik niet klagen maar heb je hem ook in het nederlands:)?

Alvast bedankt
Drioras

Nee, sorry. Zelf heb ik daar ook lang naar gezocht, maar kon niets vinden. Misschien als je een andere (no cd-crack) haalt van internet en die probeert. Maar in het duits is hij ook wel te spelen ;)

Ja, dat is waar. En in het duits is ie misschien nog wel grappiger ook :p
Al die grappige namen:P

Nog bedankt voor je reactie en deze vraag is opgelost:thumb:

@M4RCO

Bedankt, die werkt, en maakt mijn versie dus ook weer nederlands :thumb: Nu maar hopen dat TS het ook nog leest en zijn oude rtc.exe heeft opgeslagen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan