RCT 3 kan niet worden gekopieerd...

Status
Niet open voor verdere reacties.

john_doe

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2004
Berichten
18
Ik heb rollercoaster tycoon 3 gekocht.
Nu wil ik hem kopieren omdat hij dan de legale versie niet beschadigd doordat hij altijd in mijn laptop zit.
Maar nu kan hij niet worden gekopieerd, omdat hij auteursrechtelijk beschemrd is.

Wat moet ik nu doen?

alvast Bedankt.

John
 
Als hij altijd in de laptop zit dan beschadigt hij toch niet??? een cdromspeler van een laptop kan nog minder schade aanrichten als een desktop speler :p
 
Ik heb ooit met een desktop cdrom speler van philips wat meegemaakt.

Cdrom kwam er in stukken uit geschoten en les vloog er mee uit dus ik was redelijk zeker dat ie kapot was
En toen heb ik mij vervloekt dat ik geen backup van die cd had gemaakt.
 
Volgens mij had je dan last van een Mythbuster cdrom speler, 1 die aangedreven werd door een slijpmachine ha ha:D

Ja het kan altijd gebeuren maar dat is wel een extreem toeval geweest dan. Het gebeurdt bijna nooit.
Helaas als je een beveiligde cd hebt mogen we je niet uitleggen hoe je die moet kraken of iets dergelijks, je zou inderdaad clone cd kunnen proberen wat lamp aangaf, je moet dan wel weer een nocd crack vinden, daar mogen we je ook niet bij helpen.
 
die heb je normaal niet nodig bij clone cd want deze copieert de meeste cd's gewoon goed. Nero zal er zeker niets van bakken :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan