RCT 3: Soaked

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jesse487

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2005
Hallo, ik heb een probleem met RCT 3: Soaked.

ik heb het spel gedownd, maar hij werkt niet.

bij het installeren had ik al zoiets van: hier gaat iets fout. ik hoefde namelijk geen serial code in te voeren en ik kon niet opgeven waar ik hem wilde installeren. nu was het installeren gelukt, maar als ik een nieuw scenario opstart, crasht ie en als ik een nieuw spel in sandbox mode opstart begin ik met een lap grond, geen hek, geen ingang GEEN ATTRACTIES!!!!!!!!!!!!!!!

Kan iemand me helpe?

Greetzz, Jesse487

valt vrij weinig aan te doen. Zo is die download. En als er wat aan te doen was werdt het hier niet behandeld

Geplaatst door Rimsic
En als er wat aan te doen was werdt het hier niet behandeld

dat is dus niet waar, je mag over warez praten en je mag ermee geholpen worden!

maar kan niemand me dan goed helpe? want op de site waar ik het gedownd heb, staan een hele hoop positieve reacties: thnx, werkt goed en zulke dingen!

Kan iemand me helpe?

Greetzz, Jesse487

Geplaatst door Jesse487
als ik een nieuw spel in sandbox mode opstart begin ik met een lap grond, geen hek, geen ingang GEEN ATTRACTIES!!!!!!!!!!!!!!!

:D Dit lijkt me wel te kloppen, zandbak modus... veel zand en nog niks dus:p

Maare zit er bij de download niet ergens een mapje ( of op de CD die je misschien moest maken ) een kopie van het RCT3.exe bestand die je over het originele RCT3.exe moet overschrijven.
Vaak zit er ook een zogenaamd .nfo bestand ( openen met kladblok ) waarin het een en ander wordt uitgelegd om het werkend te krijgen, dus spit nog even door de mappen naar een uitleg.

Geplaatst door Paintje
Maare zit er bij de download niet ergens een mapje ( of op de CD die je misschien moest maken ) een kopie van het RCT3.exe bestand die je over het originele RCT3.exe moet overschrijven.
Vaak zit er ook een zogenaamd .nfo bestand ( openen met kladblok ) waarin het een en ander wordt uitgelegd om het werkend te krijgen, dus spit nog even door de mappen naar een uitleg.

Ja, er zit een HOODLUM crack bij, dan moet ik het HOODLUM bestand over het RCT3.exe heenzette. En er zit een .nfo bij, maar die kan ik niet openen, aangezien de snelkoppeling in het menu start naar kladblok niet goed meer is (hij kan het programma niet vinden)

Maar in ieder geval bedankt, zou je misschien willen zeggen waar windows kladblok staat? in verkenner bedoel ik dan.

Greetzz, Jesse487

kladblok > C:\WINDOWS\notepad.exe

Maar het kan zijn dat die bij jouw daar niet meer staat, doe anders een search in je windows directory naar notepad

Geplaatst door Paintje
kladblok > C:\WINDOWS\notepad.exe

Maar het kan zijn dat die bij jouw daar niet meer staat, doe anders een search in je windows directory naar notepad

Ik heb alles nu gedaan wat in de nfo staat, maar nog steeds hetzelfde probleem!
(zie bijlage (dat is het .nfo bestand (nu .txt)))

Greetzz, Jesse487

Bijlagen

Tja als je die Hoodlum ding(en) naar je game directory heb gekopieert zou het gewoon moeten werken.
Het kan natuurlijk zijn dat je download korrupt is maar meestal wil het dan niet uitpakken of instaleren :confused:

bij het installeren had ik al zoiets van: hier gaat iets fout. ik hoefde namelijk geen serial code in te voeren en ik kon niet opgeven waar ik hem wilde installeren
Dit is opzich niet vreemd en komt bij meer spellen voor.

Voldoet je PC eigenlijk wel aan de systeem eisen voor dit spel?, misschien ligt het probleem elders, bij je Directx versie bijvoorbeeld of bij je video drivers.
Aan de Hoodlum versie ligt het naar mijn idee niet, dit is in de crack scene een alom gerespecteerd groep en brengen geen versie uit die niet zou werken.

Geplaatst door Paintje
Tja als je die Hoodlum ding(en) naar je game directory heb gekopieert zou het gewoon moeten werken.
Het kan natuurlijk zijn dat je download korrupt is maar meestal wil het dan niet uitpakken of instaleren :confused:

Dit is opzich niet vreemd en komt bij meer spellen voor.

Voldoet je PC eigenlijk wel aan de systeem eisen voor dit spel?, misschien ligt het probleem elders, bij je Directx versie bijvoorbeeld of bij je video drivers.
Aan de Hoodlum versie ligt het naar mijn idee niet, dit is in de crack scene een alom gerespecteerd groep en brengen geen versie uit die niet zou werken.

Nou, ik heb de nieuwste DirectX versie: 9.0c. En ik heb een van de betere grafische kaarten: ATI Radeon 9800 Pro. Dus dat moet kunnen. Nou kreeg ik gister wel een ernstige fout toen ik de computer afsloot. Een groot blauw scherm met een hele hoop codes. Windows Foutenrapport gaf aan dat het probleem veroorzaakt was door een driver van de grafische kaart. Maar voorheen had ik hier nooit problemen mee. Ook niet toen ik Soaked al had geïnstalleerd, maar ik weet zeker dat mijn computer voldoet aan de eisen. Dan denk ik toch dat de download corrupt is. Ik ben nu hetzelfde spel op iemand anders zijn computer aan het downen en van een andere site. Hopelijk werkt die wel. Maar tot ik nog niet weet of die werkt, zou ik het fijn vinden om verder geholpen te worde.

In ieder geval bedankt voor de hulp tot nu toe.

Greetzz, Jesse487

P.S. Ik heb GTA: San Andreas van precies dezelfde site als Soaked gedownd, op precies dezelfde manier geïnstalleerd en die deed het perfect! En oh ja, Soaked doet het wel, maar hij crasht als ik een nieuw scenario opstart! En als ik een nieuw spel in de zandbak mode opstart, heb ik geen attracties, geen ingang, geen decors geen hek, kortom: HELEMAAL NIKS!!!!!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan