RDC en linkshandige muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

bacchusklup

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2002
Berichten
13
Als ik met mijn linkshandig ingestelde muis naar een andere server (een Windows 200 server) connect middels Remote Desktop Connection binnen ons netwerk, dan worden op die server rechtshandige settings gebruikt. Vóór de XP upgrade had ik hier nog geen last van, toen draaiden we op Win2K. Als ik linkshandig instel op de remote server werkt alles weer.

Waar kan dit aan liggen en hoe los ik het op?

Alvast bedankt.
 
Begrijp ik het dus goed, dat bij elke aanmeldingen de instellingen vergeten zijn?

Probeer je eens lokaal aan te melden, als dit kan, sla de instellingen op en meld je af.
 
Begrijp ik het dus goed, dat bij elke aanmeldingen de instellingen vergeten zijn?

Probeer je eens lokaal aan te melden, als dit kan, sla de instellingen op en meld je af.
We loggen op onze eigen desktops in en moeten van daaruit werken op applicatieservers. Op die servers wordt ons "lokale" profiel dus blijkbaar niet meegenomen sinds ik XP gebruik. Met WIN2000 had ik dat probleem nog niet. Of dit voor alle instellingen geldt weet ik niet, merk alleen het muisprobleem Waarschijnlijk wordt bij RDC de instellingen van muis en toetsenbord meegenomen...?
 
Dat snap ik niet.. Als RDP ze meeneemt, dan zou je toch rechtshandig moeten werken?

Voor zover ik weet kun je dit apart instellen trouwens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan