Op mijn werk kan ik vanaf thuis met RDP (Remote Desktop) een machine die fysiek op het werk staat overnemen. Kan dan gewoon inloggen en daarop werken. Als er echter al iemand anders op die macine is ingelogd krijg ik de melding in de trant van: "wachten op toestemming van de andere kant" Dat is natuurlijk prima want misschien is er wel iemand op aan het werk. Als er niets aan de andere kant gebeurt dan wordt de ingelogde gebruiker zonder pardon afgemeld en kan ik verder inloggen.
Dat is natuurlijk niet zo best want het zou best kunnen zijn dat de persoon aan de andere kant eventjes een kroketje aan het halen is of zo. Komt die dan terug is zijn sessie afgemeld en misschien zelfs wel alle openstaande documenten (die natuurlijk nog niet waren opgeslagen :evil: )
Weet iemand waar je kunt aangeven dat dit brute afbreken niet mag?
Dat is natuurlijk niet zo best want het zou best kunnen zijn dat de persoon aan de andere kant eventjes een kroketje aan het halen is of zo. Komt die dan terug is zijn sessie afgemeld en misschien zelfs wel alle openstaande documenten (die natuurlijk nog niet waren opgeslagen :evil: )
Weet iemand waar je kunt aangeven dat dit brute afbreken niet mag?
Laatst bewerkt: