Re-installation Acer ^..^

Status
Niet open voor verdere reacties.

QJumper

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2009
Hai,
mun zus heeft een acer aspire 5735z
En wilt graag haar laptop opnieuw instaleren, maar het lukt niet echt.
Kan iemand helpen, en stap voor stap uitleggen?
alvast bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
Goedenavond,

Heb je hier wat aan ik neem aan dat er een back up gemaakt is toen hij nieuw was of zit er een restore cd-rom bij of staat deze op een verborgen partitie

Ik heb wel een backup cd, maar als ik de laptop opnieuw opstart dan moet je op f2 drukken en verder weet ik het niet meer

Hoi,

Hier in deze handleiding van jouw notebook staat vanaf bladzijde 68 heel uitgebreid beschreven hoe je de notebook kunt herstellen met de DVD-schijf.

Modag

Hallo,
omdat mijn zus 2 maanden in Korea was en gister weer terug , had ik gisteren dat opnieuw instalatie geprobeerd.
Maar geen succes.
Toen ik het had verandert in ENABLE en opnieuw ging opstarten en op f12 ging drukken gebeurde er niks.
Iemand??

@ QJumper

Als je de volgende keer reageert, graag niet alleen maar een smiley posten.

wops :P
sorry :P.
nee ik had een bericht gestuurd met dat het niet lukt was,
ik had het weggehaald omdat ik het nog 1x wou proberen en had het verandert in een smiley.
wou het bericht verwijderen en opnieuw proberen en als het niet is gelukt een bericht sturen,
maar weet niet hoe,
maar geen punt,
het is nog steeds niet gelukt.

f12 werkt niet
( er staat al ENABLE)

Laatst bewerkt:
Hallo

"Toen ik het had verandert in ENABLE en opnieuw ging opstarten en op f12 ging drukken gebeurde er niks."

Meestal dien je bij acer de toetsen [ALT] + [F10] tegelijkertijd in te houden tijdens het opstarten v/d portable om deze terug naar de fabrieksinstellingen terug te brengen.

Bij de iets oudere p.c.'s zonder recovery op de h.d.d. , heb je inderdaad de door u zelf aangemaakte recovery d.v.d.'s nodig.

Peter

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan