Re-volt werkt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Honep
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Honep

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 feb 2011
Hallo allemaal,

Ik heb laatst via nieuwgroepen het oude spelletje re-volt gedownload. Alleen kan ik hem niet op het menu krijgen. Ik heb namelijk al geprobeerd om het spel via windows 2000/xp te spelen maar dat maakte niks uit. Ik heb ook meerdere versies van het internet afgehaald maar steeds dezelfde foutmeldingen. Ik krijg de voorstukjes zeg maar. Waar de makers even in het scherm verschijnen maar zodra hij aan het laden is. Dan zegt hij op het laatste cant flip buffers. Bij andere versies in het Nederlands zegt hij kan geen buffers vinden en bij een andere versie van het spel kan hij geen levels vinden. Ik weet niet wat ik moet doen. Kan iemand aub helpen? Zou het erg waarderen:d

Gr. Rob van Dijk

Je zegt hier: "Gedownload"

mag ik vragen of je voor deze download hebt betaald ?

Hoi,
kijk ff hier (Eng)
1- Install the re-volt patch 1.207
2- Copy the entire content to your re-volt folder (my one is c:\revolt).
3- Create a shortcut to the revolt executable.
4- Insert "-sli" on the "destination" line.
5- Click the compatibility tab and select "windows 98".
6- Select "run as administrator"
Nog een link + link naar de patch
Succes.

Laatst bewerkt:
ik denk dat je een betere download moet zoeken wat betreft legaal-illigaal :S ik kan re-volt niet vinden op bol of freerecordshop denk dat het gratis is net zo als world of tanks p.s :P world of tanks is niet leuk...

p.s zie net de boven geposte link :P blijkt dat meer mensen problemen met het spel hebben

Laatst bewerkt:
Revolt is zeker niet gratis.
Heb het spel in de kast liggen en heb vroeger veel beleefd met de kleine race autootjes :)
Maar als je hem hebt gedownload van een site die Torrents aanbied kan je dit probleem verwachten.

Heyy Bedankt voor de tip:D
Ik heb het van nieuwgroepen af dus het is sowieso legaal hé.
Alleen staat er een zin ergens in dat forum waar ik niet uit kan maken wat ze ermee bedoelen?
Jullie een idee hierbij?

shoutcut and add -sli in target

Heb voor de rest alles al geprobeerd van update patches tot crack files en systeem terugzetten naar windwows 98/me.
Denk dat deze laatste stap het misschien moet doen maar ik weet dus niet wat ze ermee bedoelen. Alvast bedankt!

Gr. Rob van Dijk

Ze bedoelen "Shortcut"
dat betekent simpel Snelkoppeling.

1. maak snelkoppeling
2. klik met rechtermuisknop en klik op Eigenschappen
3. dan zie je als het goed is dit staan Doel: (dat bedoelen ze met Target)
4. voeg dan -sli toe aan de regel.

Dit heb ik geprobeerd maar dan zegt dat de naam die is opgegeven niet geldig is. Dan staat er controleer of de bestandsnaam en het pad juist zijn.
Anders heeft iemand misschien een download link voor het spel die het doet? waarvan iedereen weet dat die het zeker moet doen.
Ik ben namelijk al zolang aan het proberen met van alles maar het lukt allemaal niet.

Wat is eigenlijk de reden dat je dit oude spel nog wilt spelen ?
Zo geweldig spel is het nu ook weer niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan