Reactie functie en een archief

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheFTM

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2009
Ik ben een absolute beginner met PHP en wil graag onderaan de artikelen die ik op mijn website ga publiceren een reactie/reply functie toevoegen, zodat mensen hierop via een invulveld kunnen reageren. Het liefst met een teller/counter erbij van het aantal berichten dat is gegeven.

Verder wil ik deze artikelen in een archief kunnen plaatsen. Gecategoriseerd naar tijd (maand) of soort onderwerp.

Hoe kan ik dit het beste en eenvoudigste aanpakken? Of weet iemand waar dit op het www goed beschreven staat?

Dat klinkt alsof je een blog gaat maken; je kunt eventueel kijken naar een programma als Wordpress? Die heeft al die functies, en nog veel meer, zonder dat je zelf hoeft te kunnen programmeren.

Ik wil niet echt een blog maken, maar idd wel de functies ervan (reactie mogelijkheid, categoriseren/archiveren). En valt wordpress ook makkelijk te integreren op een bestaande website? Of is dat een hoop gedoe?

Of, beter nog, zijn er nog makkelijkere scripts om de betreffende functies te realiseren?

Cutenews

Ik ben er uit mensen: Cutenews, gebruik Cutenews! Het is geweldig en perfect om in je bestaande website te integreren. Nog beter is Cutenews RU! Je kunt het hier downloaden: http://www.cutenewsru.com/.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan